Εκτύπωση

επιστροφές πιστ. καρτ.3

ΜΕΡΟΣ 3ο από 4

.......Λοιπόν νομίζω πως  είναι κάπως (ή και εντελώς) αδιάφορο το αν κάποιος "χάνει" τα 40 λ. από τα 20 ευρώ. Είναι σαν να ψάχνουμε να βρούμε το ποιος χάνει ένα λαγό που πρόλαβε και κρύφτηκε, ο κυνηγός ή ο λύκος.

·         Δεν τα χάνει η κάρτα, αφού το προσδοκώμενο κέρδος από τη χρέωση τών 19,60 ή 20 ευρώ στον λογαριασμό μου (αν μάλιστα προσθέσουμε και την προμήθεια) είναι πολύ μεγαλύτερο!

·         Δεν τα χάνει η επιχείρηση, αφού τα ποσοστά επιστροφής προσφέρονται κατόπιν συνεννοήσεως της κάρτας με τις επιχειρήσεις και, εκτός αυτού, η επιχείρηση ξέρει (αλλά και οι τράπεζες το ξέρουν) ότι χωρίς τις κάρτες αυτή η πώληση, κατά μεγάλη πιθανότητα, δεν θα γινόταν ποτέ!

·         Χάνει ο κάτοχος της κάρτας όχι 40 λεπτά αλλά 19,60 ευρώ συν τους πιθανούς τόκους…. αν αγοράσει ένα προϊόν ή υπηρεσία που δεν αξίζει αυτά τα χρήματα, ή που εν τέλει δεν θα χρησιμοποιηθεί!

·         Χάνει ο επόμενος πελάτης που πληρώνει μετρητοίς, γιατί εκτός από το ότι δεν δικαιούται την επιστροφή του 2%, δεν καλοξέρει ότι μέσα στην τιμή που πληρώνει είναι συνυπολογισμένο και επιμερισμένο το κόστος της παγκόσμιας λειτουργίας του χρήματος των καρτών!

·         Για να μην φανώ εντελώς καρμίρης... δέχομαι ότι κερδίζουμε ως πελάτες αν το προϊόν που αγοράσαμε αξίζει και το χαρήκαμε πραγματικά!

Αυτό είναι ένα σχόλιο για το άρθρο "επιβαρυνση"