Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Ιδιωτικοι Παιδικοι Σταθμοι & Ιδιωτικα Σχολεια

Ιδιωτικοι Παιδικοι Σταθμοι & Ιδιωτικα Σχολεια 13 Σεπ 2015 01:23 #37

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5234
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1688
  • Κάρμα: 35 (-37)
Optimus (optimus) έγραψε:
maria (mb361) έγραψε:
www.naftemporiki.gr/video/1001768/dilosi...anoigma-ton-sxoleion

Δημοσιους δασκαλους δεν εχουμε - ΦΠΑ στην ιδιωτικη εκπαιδευση επιβαλουμε !

Εσύ δεν γράφεις να απολυθούν οι ΔΥ; Και τελικά δεν έχεις;
Με λένε Ρίζο και όπως θέλω τα γυρίζω...

Η εμπιστοσύνη του αφελούς είναι το πιο χρήσιμο εργαλείο του ψεύτη.

www.toportal.gr/?i=toportal.el.article&id=1945

Καθηγητές που μαθαίνουν επί χρόνια να διδάσκουν βασιζόμενοι μόνο στο ένστικτο και τη λογική τους.

Χρόνια ολόκληρα, γενιές η μιά πίσω απο την άλλη, χαμένες στην αποστήθιση και την παπαγαλία.

Πότε πολλαπλές εξετάσεις πότε καθόλου εξετάσεις.

Ύλη με το τσουβάλι που πρέπει μονο και απαρέγκλιτα να διδαχθεί. Με το πιστόλι στον κρόταφο. Τωρα τι μάθανε, εάν το μάθανε, και πώς το μάθανε, δεν αφορά κανέναν.

Όσοι καθηγητές δουλεύουν εκτός ύλης και προσπαθούν να μάθουν στα παιδιά κάτι, είναι αυτοί που χαλάνε την πιάτσα.

Χρονιές με διεκδικήσεις εργασιακές, ναι. Πολλές. Για να αλλάξει κάτι επί της ουσίας πόσες;

Β' και Γ' λυκείου χαμένες, με παιδιά κουρασμένα απο τα φροντιστήρια, και παραιτημένα απο το σχολείο τους κι από τον εαυτό τους.

Ενα υπουργείο που αδιαφορεί επί χρόνια για το τι σημαίνει επιμόρφωση και πώς θα διδαχτουν αυτά που παραγγέλνει. Γιατι για παραγγελιές πρόκειται. Στα μπουζούκια.

Εκπαιδευτικές στρατηγικές κοντόφθαλμες και κοντόθωρες.

Αρχαία, ιστορία, λογοτεχνία, φυσικές, βιολογίες, όλα αποστήθιση.

Τίποτα δεν πάει πουθενά.

Μη βγάζεις φωτοτυπίες γιατί κοστίζει το χαρτί.

Μην κάνεις αναφορές σε πράγματα εκτός ύλης γιατι τους μπερδεύεις.

Μη μιλάς για ποίηση γιατι είναι τσάμπα κόπος.

Μην τους συνδέεις τα μαθηματικά με τη μουσική, γιατι θα δυσκολευτούνε να καταλάβουν.

Μην τους δίνεις να διαβάζουν λογοτεχνία, γιατί δεν θα προλάβουν να κάνουν τα μαθήματά τους

Εργαστήρια Χημείας; Τι να τα κάνεις;

Μαθησιακές δυσκολίες; τι είναι αυτό;

Ειδικά σχολεία; Διάλυσέ τα λίγο, να καταλάβουν όλοι ότι δε ζούνε στην Ευρώπη.
Επαγγελματικό προσανατολισμό; Εντάξει έχουμε κάτι γραφεία απο δω κι απο κεί, μόνο που δεν έρχονται βρε παιδί μου οι μαθητές να μας συμβουλευτούν.

Τεχνική εκπαίδευση; Δεν σας άκουσα; Σιγά μην ασχοληθούμε να δούμε τι σημαίνει τεχνικό σχολείο στη Βόρεια Ευρώπη, γιά παράδειγμα. Έλα τώρα... Κατάργησε μερικά τμήματα, να πάνε σε ένα ιδιωτικό ΙΕΚ να τελειώνουμε.

Α! Και δημιούργησε και εν μία νυκτί μερικά Πρότυπα σχολεία αριστείας, να χεις να σου βρίσκονται. Και στήριξέ τα κιόλας στην θετική κατεύθυνση, γιατί ένας ήτανε ο Πλάτωνας κι αυτός έχει πιά πεθάνει.

Κάθε καινούργια κυβέρνηση και ένα "Νέο Λύκειο".

Κάθε καινούργιος υπουργός και ένα Νέο Εκπαιδευτικό Σύστημα.

Να διορθώσουμε κάτι δεν παίζει, γιατί μόνο τον υπουργό παιδείας που τσακίζει τα πάντα και αλλάζει το σύστημα εκ βάθρων, θυμάται ο κόσμος και τον ξαναψηφίζει.

Πώς είπες; Είναι τα παιδιά εξαρτημένα απο τους βαθμούς; Ε, τι να κάνουμε έτσι είναι η ζωή δύσκολη.

Κάτσε λοιπόν εσύ τώρα μαθητή μου μέσα στους πέντε πιο δυστυχισμένους μαθητές στον κόσμο, για να αισθανθείς ακόμα λίγο πιό αόρατος, πιό φοβισμένος, πιό απελπισμένος, πιό αδιάφορος, πιό λίγος.

Και μεις μαζί σου.
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Τελευταία διόρθωση: 13 Σεπ 2015 01:29 από maria (mb361).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)

Ιδιωτικοι Παιδικοι Σταθμοι & Ιδιωτικα Σχολεια 13 Σεπ 2015 01:57 #38

  • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
  • Το Άβαταρ του/της ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 2977
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1368
  • Κάρμα: 147
Τώρα θυμήθηκα όταν πήγαινα Β' Λυκείου..
Είχε ερθει ένας αναπληρωτής μαθηματικός, καλό παιδί, καλή του ώρα....

Ήταν όμως αδύναμος χαρακτήρας κ δεν μπορούσε να μας επιβληθεί...
Μας παρακαλούσε, μας φώναζε, μας έριχνε στο φιλότιμο...

Εγώ καθόμουν ήσυχα, γιατί ήθελα να μάθω, αλλα κάποια παιδιά τον έγραφαν..

Κάποια στιγμή μας είπε το εξής...

" Παιδάκια, ακούστε να σας πω...Εγώ, μάθετε δεν μάθετε, θα πληρώνομαι...Δικό σας όφελος είναι να μορφωθείτε, όχι δικό μου".


Σκέφτομαι ακόμη κ τώρα, καμιά φορά τη φράση του..

Μου υπενθυμίζει πως δουλεύει το δημόσιο...
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Ιδιωτικοι Παιδικοι Σταθμοι & Ιδιωτικα Σχολεια 13 Σεπ 2015 17:59 #39

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5234
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1688
  • Κάρμα: 35 (-37)
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos) έγραψε:
Τώρα θυμήθηκα όταν πήγαινα Β' Λυκείου..
Είχε ερθει ένας αναπληρωτής μαθηματικός, καλό παιδί, καλή του ώρα....

Ήταν όμως αδύναμος χαρακτήρας κ δεν μπορούσε να μας επιβληθεί...
Μας παρακαλούσε, μας φώναζε, μας έριχνε στο φιλότιμο...

Εγώ καθόμουν ήσυχα, γιατί ήθελα να μάθω, αλλα κάποια παιδιά τον έγραφαν..

Κάποια στιγμή μας είπε το εξής...

" Παιδάκια, ακούστε να σας πω...Εγώ, μάθετε δεν μάθετε, θα πληρώνομαι...Δικό σας όφελος είναι να μορφωθείτε, όχι δικό μου".


Σκέφτομαι ακόμη κ τώρα, καμιά φορά τη φράση του..

Μου υπενθυμίζει πως δουλεύει το δημόσιο...

www.tovima.gr/opinions/article/?aid=113851



Μπαμπινιώτης Γεώργιος
Σε τι συνίσταται η ανισότητα δημόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης και πώς μπορεί να ξεπεραστεί; Ο Γ. Μπαμπινιώτης επιχειρεί μια απάντηση σε αυτό το καίριο ερώτημα
Οι διαφορές δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 29/08/1999 00:00

4

emailεκτύπωση


Τις μέρες που πέρασαν ­με την έκδοση των αποτελεσμάτων­ ζήσαμε ένα κύμα επικρίσεων κατά τής δημόσιας εκπαίδευσης με σαφείς ή υπονοούμενους επαίνους υπέρ τής ιδιωτικής. Με το άνοιγμα και την επαναλειτουργία των σχολείων τις επόμενες μέρες οι συζητήσεις είναι βέβαιο ότι θα ξανάλθουν στην επικαιρότητα. Θα ξαναθυμηθούμε τις χιλιάδες των μαθητών που απέτυχαν στην Α' και στη Β' Λυκείου. Θα ξαναγίνει η σύγκριση με τα «ανθούντα» ιδιωτικά σχολεία. Θα ξαναγίνουν έρευνες και μετρήσεις για το πόσοι μαθητές μετεγγράφησαν σε ιδιωτικά σχολεία. Ξανά τα ποσοστά αποτυχίας των μεν και επιτυχίας των δε. Ξανά στο προσκήνιο η αγωνία των γονέων. Ξανά το επιχείρημα τής άνθησης των Φροντιστηρίων. Ξανά το ανάθεμα στη δημόσια εκπαίδευση, στους καθηγητές που δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους, στους συνδικαλιστές που τους παρασύρουν κ.λπ., κ.λπ.

Από μια πολυετή πείρα που συμβαίνει να έχω και στον χώρο τής κατάρτισης των καθηγητών τής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (ως καθηγητής τής Φιλοσοφικής Σχολής τού Πανεπιστημίου) και στον χώρο τής ιδιωτικής εκπαίδευσης (ως άμισθος «επί τιμή» πρόεδρος τού Δ.Σ. των Αρσακείων Σχολείων) καθώς και στον χώρο τού σχεδιασμού τής Εκπαίδευσης (ως πρώην πρόεδρος τού Παιδαγωγικού Ινστιτούτου), δικαιούμαι, νομίζω, να πω μερικές αλήθειες προς κάθε κατεύθυνση.

Η μεταρρύθμιση που έγινε πρόσφατα έβαλε το Λύκειο να δουλέψει ξανά με εντατικούς ρυθμούς, άγνωστους στο ελληνικό σχολείο τα τελευταία χρόνια. Δάσκαλοι και μαθητές δούλεψαν σκληρά για να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις. Οποιος αγνοήσει αυτή την πραγματικότητα, θα αδικήσει και τους καθηγητές τού Λυκείου και τους μαθητές και μια αντικειμενική προσφορά τής μεταρρύθμισης. Εξίσου άδικος θα είναι κανείς, αν δεν αναγνωρίσει ότι απέκτησε οντότητα η δουλειά που γίνεται στο Σχολείο και δόθηκε, επιτέλους, βαρύτητα σε όλα τα μαθήματα τού Λυκείου, σε μαθήσεις παραπεταμένες χάριν μιας δήθεν ειδίκευσης. Η προσπάθεια για έμφαση στη γενική παιδεία μέσα από τη μεταρρύθμιση έγινε και, σε γενικές γραμμές, πέτυχε.

Οτι οι καθηγητές δεν ήταν εγκαίρως και καλά ενημερωμένοι, ότι υπήρξαν διδακτικά βιβλία που έφτασαν την τελευταία στιγμή, ότι δεν έγινε επαρκώς κατανοητό το νέο σύστημα εξέτασης (ερωτήσεις κρίσεως), ότι τόσες μαζεμένες εξετάσεις με τόση ύλη σε τόσα μαθήματα επιβαρύνουν αντικειμενικά την καλύτερη λειτουργία τού σχολείου, ότι μερικά νέα αντικείμενα εισήχθησαν χωρίς την κατάλληλη προεργασία (καθηγητές να τα διδάξουν, βιβλία αξιόπιστα, ύπαρξη εργαστηρίων ή και αιθουσών ακόμη και, βεβαίως, χωρίς την ύπαρξη επαρκούς διδακτικού προσωπικού) είναι μερικές άλλες αλήθειες που πρέπει να κατανοήσει η ηγεσία τού Υπουργείου Παιδείας και να τις αντιμετωπίσει με άμεσο και ρεαλιστικό τρόπο.

Το κυριότερο θέμα, ωστόσο, που προέκυψε από τις πανελλήνιες εξετάσεις των μαθητών τής Β' Λυκείου είναι ότι φάνηκαν, σε πανελλήνια κλίμακα, οι αδυναμίες τού ελληνικού σχολείου. Το Λύκειο μετά από μια εντατική δουλειά ­με τις όποιες δυσλειτουργίες προκάλεσαν οι παρατεταμένες καταλήψεις­ είδε την εικόνα τής απόδοσής του στον καθρέφτη και τρόμαξε. Κι αυτό που τρόμαξε κυρίως ήταν το δημόσιο Λύκειο. Η ώρα τής αλήθειας, η διαφορά δημόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης, φάνηκε. Και το ερώτημα που προκύπτει είναι σε τι μπορεί να υπερέχουν, αν υπερέχουν, τα ιδιωτικά σχολεία. Το ίδιο σύστημα εκπαίδευσης δεν έχουν; Τον ίδιο ­και μεγαλύτερο τα ιδιωτικά­ αριθμό μαθητών κατά τάξη; Από τα ίδια πανεπιστήμια με την ίδια κατάρτιση δεν βγαίνουν οι καθηγητές που διδάσκουν στη δημόσια και στην ιδιωτική εκπαίδευση; Ούτε καν κοινωνικά (πλούσιες - φτωχές οικογένειες) δεν διαφέρουν τα περισσότερα παιδιά· αφού ο Ελληνας γονιός με προσωπικές στερήσεις προτιμάει να στείλει τα παιδιά του σε ιδιωτικό σχολείο. Σε τι, λοιπόν, συνίσταται η διαφορά δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων και πώς ξεπερνιέται αυτή η διαφορά προς όφελος των δημοσίων σχολείων που πρέπει να είναι το μέλημα κάθε δημοκρατικής Πολιτείας; Θα επιχειρήσω μια σύντομη απάντηση στο καίριο αυτό ερώτημα.

Στην εκπαίδευση ισχύει μια αλάνθαστη εξίσωση: σχολείο = δάσκαλος· καλό σχολείο = καλοί δάσκαλοι. Αρα, αν το ιδιωτικό σχολείο θεωρείται καλό σχολείο, αυτό σημαίνει πως έχει καλούς δασκάλους. Πράγμα που σημαίνει πρακτικά ότι το ιδιωτικό επιλέγει προσεκτικά το διδακτικό προσωπικό του. Μπορεί σ' ένα καλό ιδιωτικό σχολείο να διδάξει τα αρχαία ή τη γλώσσα ή τα νέα Ελληνικά ένας που δεν έχει αντίστοιχες σπουδές στο πανεπιστήμιο; Οχι. Μπορεί να διδάξει τη χημεία ή τη φυσική καθηγητής που δεν είναι χημικός ή φυσικός; Οχι. Τι γίνεται στο δημόσιο σχολείο; Εδώ το προσωπικό δεν επιλέγεται· διορίζεται. Εδώ, κατά κανόνα, όλοι διδάσκουν όλα. Είτε τα έχουν διδαχθεί στο πανεπιστήμιο είτε όχι. Αποτέλεσμα: Αλλη ποιότητα στη διδασκαλία και άλλο διδακτικό αποτέλεσμα. Οι ανισότητες αυτές ­επειδή το θέμα τής επιλογής τού προσωπικού είναι μεγάλο και σύνθετο­ θα μπορούσαν να αντιμετωπισθούν με ανάλογα προγράμματα στο πανεπιστήμιο για όσους θα διδάξουν στην Εκπαίδευση, με σωστή κατάρτιση και με κατάλληλη επιμόρφωση προτού μπουν σε τάξη και όχι απλώς με εξετάσεις (τύπου ΑΣΕΠ) σε αντικείμενα που πολλοί δεν έχουν διδαχθεί στην βασική πανεπιστημιακή κατάρτιση, και που κάποιοι θα αναγκασθούν να τα μάθουν εκ των υστέρων σε Φροντιστήρια!

Μια άλλη εξίσωση που ισχύει στην εκπαίδευση είναι ότι σχολείο = διευθυντής (και υποδιευθυντής), δηλ. σχολείο = υπεύθυνη, σωστή, δυναμική διοίκηση. Αυτό συμβαίνει στα ιδιωτικά σχολεία, όπου ο διευθυντής σφραγίζει με την προσωπικότητα, τη δυναμικότητα και την παρουσία του ολόκληρο το σχολείο. Αυτό σημαίνει σωστή επιλογή των διευθυντών και διευθυντές με πραγματικές αρμοδιότητες και δυνατότητες παρέμβασης και πρωτοβουλιών. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει σε πολλά δημόσια σχολεία με ανάλογα αρνητικά αποτελέσματα στην όλη λειτουργία τού δημόσιου σχολείου.

Η ποιότητα τής δουλειάς σ' ένα ιδιωτικό σχολείο στηρίζεται σημαντικά στον συντονισμό τού εκπαιδευτικού έργου που ασκούν οι εκπαιδευτικοί κατά ειδικότητες. Το να μαζευτούν μια φορά την εβδομάδα όλοι μαζί οι φιλόλογοι ή όλοι μαζί οι μαθηματικοί ή όλοι οι φυσικοί, αλλά και οι καθηγητές των ξένων γλωσσών, οι γυμναστές κ.λπ. και να συζητήσουν την ύλη, τα προβλήματα που ανακύπτουν, τα επιπλέον στοιχεία που χρειάζεται να δώσουν ή τις διορθωτικές κινήσεις που πρέπει να κάνουν, πάντοτε με την ευθύνη ενός έμπειρου εκπαιδευτικού που θα συντονίζει τις συζητήσεις και θα παρακολουθεί την εφαρμογή των αποφάσεων, καθορίζει καίρια το εκπαιδευτικό έργο που παρέχεται στο σχολείο. Κάτι τέτοιο λείπει από τα δημόσια σχολεία με ανάλογες επιπτώσεις ­ ενώ υπάρχουν οι καθηγητές που θα μπορούσαν να επιτελέσουν σωστά αυτό το έργο. Μέσα από τον συντονισμό φαίνονται οι ρυθμοί δουλειάς κάθε εκπαιδευτικού, η μέθοδος, το υλικό που χρησιμοποιεί ή δεν χρησιμοποιεί, η ενημέρωσή του κ.λπ. και του δίνεται η ευκαιρία να συντονισθεί και να συμβαδίσει με όλους για την επίτευξη τού κοινού στόχου.
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Τελευταία διόρθωση: 13 Σεπ 2015 18:00 από maria (mb361).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Ιδιωτικοι Παιδικοι Σταθμοι & Ιδιωτικα Σχολεια 15 Σεπ 2015 21:53 #40

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5234
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1688
  • Κάρμα: 35 (-37)
Τυχαινει το σπιτι μου να βρισκεται διπλα σε Δημοτικο Σχολειο : Εναρξη μαθηματων (μετα την προσευχη και τις απουσιες) : 09:00 - Περας μαθηματων : 11:30...

Ετσι ανατρεφετε την νεα γενια, ρε καθικια ?

www.tovima.gr/opinions/article/?aid=737405&h1=true#commentForm\

...γιατί εν τέλει το καταγεγραμμένο ζεύγος, στις Life Style στήλες (αλλά Βαρουφάκη), δεν στέλνει τα τέκνα του, στα κρατικά σχολεία; Τι φοβάται; Μήπως κολλήσουν χολέρα από τα παιδιά της «τιμημένης εργατιάς»;


========>Ή μήπως ο κ. Μπαλτάς, που ισοπέδωσε τα πάντα στο… μεταρρυθμιστικό του πέρασμα, έχει ερημώσει τα πάντα στην κρατική παιδεία; <=========
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Τελευταία διόρθωση: 16 Σεπ 2015 00:08 από maria (mb361).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Ιδιωτικοι Παιδικοι Σταθμοι & Ιδιωτικα Σχολεια 16 Σεπ 2015 01:22 #41

  • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
  • Το Άβαταρ του/της ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 2977
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1368
  • Κάρμα: 147
maria (mb361) έγραψε:

...γιατί εν τέλει το καταγεγραμμένο ζεύγος, στις Life Style στήλες (αλλά Βαρουφάκη), δεν στέλνει τα τέκνα του, στα κρατικά σχολεία; Τι φοβάται; Μήπως κολλήσουν χολέρα από τα παιδιά της «τιμημένης εργατιάς;

Μαρία..
Πριν λίγους μήνες είχα ανοίξει το θέμα "Τι σημαίνει στην πράξη Αριστερή κυβέρνηση"..
Κανείς δεν απάντησε σε αυτά που ρωτούσα..
Διάβασέ το, αν δεν σου κάνει κόπος κ ίσως παρεις απάντηση..
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Ιδιωτικοι Παιδικοι Σταθμοι & Ιδιωτικα Σχολεια 16 Σεπ 2015 01:33 #42

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5234
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1688
  • Κάρμα: 35 (-37)
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos) έγραψε:
maria (mb361) έγραψε:

...γιατί εν τέλει το καταγεγραμμένο ζεύγος, στις Life Style στήλες (αλλά Βαρουφάκη), δεν στέλνει τα τέκνα του, στα κρατικά σχολεία; Τι φοβάται; Μήπως κολλήσουν χολέρα από τα παιδιά της «τιμημένης εργατιάς;

Μαρία..
Πριν λίγους μήνες είχα ανοίξει το θέμα "Τι σημαίνει στην πράξη Αριστερή κυβέρνηση"..
Κανείς δεν απάντησε σε αυτά που ρωτούσα..
Διάβασέ το, αν δεν σου κάνει κόπος κ ίσως παρεις απάντηση..

Δεν το βρισκω, Παναγιωτη. Αν ειναι ευκολο περασε το link.
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Ιδιωτικοι Παιδικοι Σταθμοι & Ιδιωτικα Σχολεια 18 Σεπ 2015 21:55 #43

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5234
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1688
  • Κάρμα: 35 (-37)
www.tovima.gr/opinions/article/?aid=738579

...γιατί ο Αλέξης Τσίπρας δεν έστειλε το παιδί του στο δημόσιο δημοτικό σχολείο της Κυψέλης;

Επειδή διέλυσε τη δημόσια εκπαίδευση. Κατάργησε τα ολοήμερα σχολεία όπερ σημαίνει ότι όσοι έχουν πρωτάκια, τα παραλαμβάνουν στις δωδεκάμιση το μεσημέρι. Είναι βεβαίως πιθανό το παιδί να πάει σχολείο και να μην έχει δάσκαλο. Είναι χιλιάδες τα κενά. Κι όταν μεγαλώσει και πάει στο δημόσιο γυμνάσιο, θα βρεθεί ένας επαναστάτης να κάνει κατάληψη και να ακυρώσει την εκπαιδευτική διαδικασία, έτσι, για την επανάσταση.

Κάτι ακόμη. Η συζήτηση που προέκυψε από την επιβολή ΦΠΑ στα ιδιωτικά σχολεία (μια επιβάρυνση που ήταν επιλογή του ΣΥΡΙΖΑ παρά την αντίθετη οδηγία της Κομισιόν) δημιουργεί στρεβλές εντυπώσεις. Χρησιμοποιήθηκε κατά κόρον ο όρος «σχολεία πλουσίων», όρος που δημιουργεί εντάσεις χωρίς να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Ο Αλέξης Τσίπρας λοιπόν ήθελε να αποφύγει τη δημοσιότητα από τον αγιασμό για πολιτικούς λόγους, για να μην γίνει γνωστό ότι επιλέγει το ιδιωτικό έχοντας διαλύσει το δημόσιο.

Ηθελε ομερτά για τον συναγελασμό του με όσους διαπόμπευσε ως «πλούσιους».
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Τελευταία διόρθωση: 18 Σεπ 2015 21:59 από maria (mb361).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Ιδιωτικοι Παιδικοι Σταθμοι & Ιδιωτικα Σχολεια 06 Οκτ 2015 00:31 #44

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5234
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1688
  • Κάρμα: 35 (-37)
To αλαλουμ συνεχιζεται...

www.naftemporiki.gr/story/1012312/anasto...oinosei-o-al-tsipras
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Ιδιωτικοι Παιδικοι Σταθμοι & Ιδιωτικα Σχολεια 20 Οκτ 2015 22:55 #45

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5234
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1688
  • Κάρμα: 35 (-37)
Τελικά η απόφαση για κλιμακωτό φόρο (13% στα δημοτικά, τα γυμνάσια και τα λύκεια, 6% για τα φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης, ξένων γλωσσών και πλήρη απαλλαγή από τον ΦΠΑ για παιδικούς σταθμούς, προνήπια και νήπια) εκτιμάται ότι «ικανοποιεί» όλες τις πλευρές εντός της κυβέρνησης αλλά και το κοινό περί δικαίου αίσθημα.

www.naftemporiki.gr/story/1019691/mesi-l...-fpa-stin-ekpaideusi

Να ειχανε σωστα Δημοτικα,Γυμνασια & Λυκεια καλα θα ητανε....

Μπου@δ@λα -σαν και αυτο της Γραβας που τελειωσε ο αρχηγος τους εχουνε - και θελουν και τα ρεστα....

Παλιοκαραγκιοζιδες, αμορφωτοι,απαιδευτοι ''αριστεροι'' της πλακας !
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Τελευταία διόρθωση: 20 Οκτ 2015 22:59 από maria (mb361).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Συντονιστές: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.083 δευτερόλεπτα