Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
Διαδικασία ανοίγματος λογαριασμού στο εξωτερικό, επιτόκια, φορολογία τόκων καταθέσεων εξωτερικού, επαναπατρισμός.

ΘΕΜΑ: ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ 27 Ιουν 2017 21:42 #1369

  • Καράντη Μαρία (cross)
  • Το Άβαταρ του/της Καράντη Μαρία (cross)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • "χωρίς εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν" Ιωάννην 15:5
  • Δημοσιεύσεις: 13132
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1249
  • Κάρμα: -29 (-1)
Όλοι οι φορολογικοί έλεγχοι που έγιναν πλέον της πενταετίας τινάζονται στον αέρα, ενώ την ίδια στιγμή τα έσοδα που προσδοκούσε η κυβέρνηση από τους ελέγχους αυτούς πέφτουν στο κενό!

Εκατοντάδες χιλιάδες εκκρεμείς φορολογικές υποθέσεις έκλεισαν σήμερα μετά την δημοσίευση της ομόφωνης απόφασης της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας που έκρινε ότι η παραγραφή των φορολογικών αξιώσεων είναι πενταετής και οι συνεχείς παρατάσεις παραγραφής είναι αντισυνταγματικές.

Έτσι, όλοι οι φορολογικοί έλεγχοι που έγιναν πλέον της πενταετίας τινάζονται στον αέρα, ενώ την ίδια στιγμή τα έσοδα που προσδοκούσε η κυβέρνηση από τους ελέγχους αυτούς πέφτουν στο κενό.
Αντισυνταγματική είναι η συνεχής παράταση παραγραφής των φορολογικών αξιώσεων, έκρινε η Ολομέλεια του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου με την υπ΄ αριθμ. 1738/2017 απόφασή της, με πρόεδρο τον Νικόλαο Σακελλαρίου και εισηγητή τον σύμβουλο Επικρατείας Κωνσταντίνο Νικολάου.

Η Ολομέλεια του ΣτΕ ασχολήθηκε με το θέμα της συνταγματικότητας της παραγραφής μετά την υπ΄ αρθμ. 675/2017 απόφαση του Β΄ Τμήματος του ίδιου δικαστηρίου (με πρόεδρο την αντιπρόεδρο Μαίρη Σάρπ) που παρέπεμψε το όλο θέμα προς οριστική κρίση στην Ολομέλεια του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου.

Μάλιστα, οι σύμβουλοι Επικρατείας καταγράφουν στην απόφασή τους το πως πρέπει να προσδιορίζεται η παραγραφή προκειμένου να σταματήσει το κυβερνητικό γαϊτανάκι των αλλεπάλληλων παρατάσεων. Δηλαδή με το που πλησιάζει να λήξη ο χρόνος μίας παραγραφής, αμέσως παρατείνεται και πάλι με νέα νομοθετική ρύθμιση.

Η απόφαση της Ολομέλειας σε γενικές γραμμές κινήθηκε στο πνεύμα της απόφασης του Β΄ Τμήματος του ΣτΕ.

Ειδικότερα, οι σύμβουλοι Επικρατείας αναφέρουν ότι εν όψει της συνταγματικής αρχής της αναλογικότητας (άρθρο 25 του Συντάγματος) «η παραγραφή πρέπει να έχει εύλογη διάρκεια ενόψει μάλιστα του ότι πλέον διευκολύνεται η διαδικασία ελέγχου τόσο λόγω των σύγχρονων ηλεκτρονικών μεθόδων ελέγχου όσο και λόγω του γεγονότος ότι πολλά δεδομένα που αφορούν την πάσης φύσεως οικονομική δραστηριότητα των φορολογουμένων (π.χ. εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες, τόκους καταθέσεων, κ.λπ.) εισάγονται στο σύστημα ηλεκτρονικής υποβολής των δηλώσεων φόρου εισοδήματος, χωρίς να χρειάζονται καμία ενέργεια εκ μέρους των φορολογουμένων, έτσι δεν δικαιολογείται ο καθορισμός μακρού χρόνου παραγραφής πέραν των χρονικών ορίων που όριζαν οι προισχυουσες διατάξεις, σε χρόνο κατά τον οποίο η φορολογική διοίκηση δεν διέθετε τα εργαλεία αυτά».

Άλλωστε, συνεχίζει το ΣτΕ, «η ταχύτητα των εξελίξεων σε όλους τους τομείς μεταξύ των οποίων και ο οικονομικός και ο επιχειρηματικός επιβάλλει προς προστασία του δημοσίου συμφέροντος την ταχύτητα κατά το δυνατόν εκκαθάρισης των υποχρεώσεων των φορολογουμένων, προκειμένου να προγραμματίζουν την οικονομική τους δραστηριότητα, να γνωρίζουν τις οφειλές τους επικαίρως και κατά τακτά και σχετικώς μικρά χρονικά διαστήματα διότι η συσσώρευση των οφειλών πολλών ετών, λόγω μη της παρόδου μακρού χρόνου διενέργειας ελέγχου για περισσότερα έτη και εκδόσεως των σχετικών καταλογιστικών πράξεων και η αξίωση συγχρόνου καταβολής αυτών, μπορεί να δημιουργήσει σοβαρά οικονομικά προβλήματα σε φυσικά και νομικά πρόσωπα».

Η Ολομέλεια υπογραμμίζει στην επίμαχη απόφασή της ότι οι συνεχείς παρατάσεις παραγραφής των φορολογικών αξιώσεων αντίκειται στην αρχή της ασφάλειας δικαίου διατάξεις του άρθρου 78 του Συντάγματος (που απορρέει από την αρχή του κράτους δικαίου), γιατί παρατείνουν την προθεσμία παραγραφής φορολογικών αξιώσεων του Δημοσίου αναγομένων σε ημερολογικά έτη προγενέστερα του προηγουμένου της δημοσίευσης των σχετικών νόμων ετών».

Με άλλα λόγια οι συνεχείς παρατάσεις παραγραφής παραβιάζουν τις συνταγματικές αρχές της αναλογικότητας, του κράτους δικαίου και της αρχής της ασφάλειας δικαίου, όπως και το άρθρο 78 του Συντάγματος περί φορολογίας.

Σε άλλο σημείο της αποφάσεως αναφέρεται ότι παρατείνεται διαδοχικώς ο χρόνος παραγραφής φορολογικών αξιώσεων του Δημοσίου λίγο πριν από την λήξη είτε της αρχικής παραγραφής είτε της προηγούμενης παρατάσεως αυτής ώστε η θεσπιζόμενη με το άρθρο 84 παρ. 1 του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος ως κανόνας πενταετής παραγραφή να φαίνεται ότι δεν έχει πλέον σε καμία περίπτωση εφαρμογή για τις φορολογικές υποχρεώσεις που γεννήθηκαν κατά τις χρήσεις στις οποίες αφορούν.

Παράλληλα, οι σύμβουλοι Επικρατείας επισημαίνουν για την επιβολή φορολογικών επιβαρύνσεων απαιτείται να εφαρμόζεται προθεσμία παραγραφής, η οποία πρέπει να ορίζεται εκ των προτέρων και να είναι επαρκώς προβλέψιμη από τον φορολογούμενο. Η παραγραφή αυτή πρέπει, επίσης, να έχει, συνολικά, εύλογη διάρκεια, δηλαδή να συνάδει προς την αρχή της αναλογικότητας, ενώ η μεταβολή της με την πρόβλεψη επιμηκύνσεως είναι δυνατή μόνον υπό τις προϋποθέσεις της παραγράφου 2 του άρθρου 78 του Συντάγματος, δηλαδή με διάταξη θεσπιζόμενη το αργότερο το επόμενο της γενέσεως της φορολογικής υποχρεώσεως έτος.

Ακόμη, αναφέρουν οι σύμβουλοι Επικρατείας, ότι διάταξη νόμου περί παρατάσεως χρόνου παραγραφής φορολογικών αξιώσεων, των οποίων η έναρξη του χρόνου παραγραφής είναι προγενέστερη του προηγουμένου της δημοσιεύσεως του νόμου αυτού ημερολογιακού έτους, είναι ανίσχυρη ως αντίθετη στην απορρέουσα από την αρχή του κράτους δικαίου αρχή της ασφάλειας δικαίου.


www.protothema.gr/greece/article/692204/...orologikon-axioseon/
Σταυρός ο φύλαξ πάσης της Οικουμένης,
Σταυρός η ωραιότης της Εκκλησίας,
Σταυρός βασιλέων το κραταίωμα,
Σταυρός πιστών το στήριγμα,
Σταυρός Αγγέλων η δόξα και...
Τελευταία διόρθωση: 27 Ιουν 2017 21:44 από Καράντη Μαρία (cross).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ 28 Ιουν 2017 13:23 #1370

  • Filoxrimatos
  • Το Άβαταρ του/της Filoxrimatos
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 882
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 294
  • Κάρμα: 18 (-1)
Για να πούμε και κάτι πρακτικό, μιας και νομίζω οτι οι περισσότεροι από εμάς δεν ήμασταν σε καθεστώς ελέγχου: το ποσό που διέθεταν οι φορολογούμενοι στους τραπεζικούς τους λογαριασμούς την 31η Δεκεμβρίου 2010 είναι πλέον "καθαρό" ανεξάρτητα από το αν προέρχεται από απόκρυψη εισοδήματος.

Στον αέρα έσοδα 900 εκατ. από τις "λίστες"
Τελευταία διόρθωση: 28 Ιουν 2017 13:24 από Filoxrimatos.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross)

ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ 28 Ιουν 2017 21:01 #1371

  • trobocop
  • Το Άβαταρ του/της trobocop
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Junior Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 28
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 12
  • Κάρμα: 0
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ 29 Ιουν 2017 08:12 #1372

  • Filoxrimatos
  • Το Άβαταρ του/της Filoxrimatos
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 882
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 294
  • Κάρμα: 18 (-1)
trobocop έγραψε:
Πολύ ενδιαφέρον, δίνει και μια άλλη οπτική γωνία. Παρόλα αυτά, αν δεν έχεις μπει στο στόχαστρο ή δεν υπάρχουν ήδη απαιτήσεις από το δημόσιο, νομίζω ότι τη γλυτώνεις μέχρι το 2010.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross)

ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ 29 Ιουν 2017 12:03 #1373

  • Καράντη Μαρία (cross)
  • Το Άβαταρ του/της Καράντη Μαρία (cross)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • "χωρίς εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν" Ιωάννην 15:5
  • Δημοσιεύσεις: 13132
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1249
  • Κάρμα: -29 (-1)
Ως γνωστόν, διά της υπ΄ αρ. 675/2017 αποφάσεως του Β’ Τμήματος του ΣτΕ, το μείζον ζήτημα της πρακτικής της Διοίκησης να παρατείνει συνεχώς την προθεσμία παραγραφής του δικαιώματος του Δημοσίου για τον καταλογισμό προστίμων, φόρων, τελών κ.λ.π. με συγκεκριμένους νόμους (και δη τους Ν. 3513/2006, 3697/2008, 3790/2009 και 3842/2010) παραπέμφθηκε προς οριστική κρίση στην Ολομέλεια του Ανωτάτου Δικαστηρίου της χώρας.

Η Ολομέλεια του ΣτΕ εξέδωσε την υπ΄ αρ. 1738/2017 απόφαση, με την οποία, κρίνονται τα ακόλουθα (επιγραμματικά αναφερόμενα):

(α) η παραγραφή πρέπει να έχει εύλογη διάρκεια στα πλαίσια της συνταγματικής αρχής της αναλογικότητας (άρθρο 25 Συντάγματος), η δε μεταβολή της με την πρόβλεψη επιμηκύνσεως είναι δυνατή μόνο υπό τις προϋποθέσεις του άρθρου 78 παρ. 2 του Συντάγματος, δηλαδή με διάταξη θεσπιζόμενη το αργότερο το επόμενο της γενέσεως της φορολογικής υποχρέωσης έτος.

(β) η προθεσμία της παραγραφής πρέπει να ορίζεται εκ των προτέρων και να είναι επαρκώς προβλέψιμη από τον φορολογούμενο. Διάταξη νόμου περί παρατάσεως του χρόνου παραγραφής φορολογικών αξιώσεων, των οποίων η έναρξη του χρόνου παραγραφής είναι προγενέστερη του προηγούμενου της δημοσιεύσεως του νόμου αυτού ημερολογιακού έτους, είναι ανίσχυρη ως αντίθετη στην απορρέουσα από την αρχή του κράτους δικαίου αρχή της ασφάλειας του δικαίου.

(γ) οι συνεχείς παρατάσεις παραγραφής του δικαιώματος του Δημοσίου για τον καταλογισμό φορολογικών βαρών παραβιάζουν όχι μόνο την αρχή της αναλογικότητας και του Κράτους Δικαίου αλλά και την αρχή της ασφάλειας του δικαίου, που πηγάζει από τις διατάξεις του άρθρου 78 του Συντάγματος, γιατί παρατείνουν την προθεσμία παραγραφής φορολογικών αξιώσεων του Δημοσίου αναγομένων σε ημερολογιακά έτη προγενέστερα του προηγούμενου της δημοσίευσης των σχετικών νόμων ετών.

(δ) με την πρακτική του Δημοσίου να παρατείνεται διαδοχικώς ο χρόνος παραγραφής των φορολογικών αξιώσεων λίγο πριν από τη λήξη είτε της αρχικής παραγραφής είτε της προηγούμενης παρατάσεως αυτής, η θεσπιζόμενη με το άρθρο 84 παρ. 1 του Ν. 2238/1194 (ΚΦΕ) πενταετής παραγραφή φαίνεται ότι δεν έχει πλέον σε καμία περίπτωση εφαρμογή για τις φορολογικές υποχρεώσεις που γεννήθηκαν κατά τις χρήσεις στις οποίες αφορούν.

Περαιτέρω, στην εν λόγω απόφαση της Ολομέλειας, περιλαμβάνονται και οι ακόλουθες κρίσεις:

(α) "η παραγραφή πρέπει να έχει εύλογη διάρκεια ενόψει μάλιστα του ότι πλέον διευκολύνεται η διαδικασία ελέγχου τόσο λόγω των σύγχρονων ηλεκτρονικών μεθόδων ελέγχου όσο και λόγω του γεγονότος ότι πολλά δεδομένα που αφορούν την πάσης φύσεως οικονομική δραστηριότητα των φορολογουμένων (π.χ. εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες, τόκους καταθέσεων, κ.λπ.) εισάγονται στο σύστημα ηλεκτρονικής υποβολής των δηλώσεων φόρου εισοδήματος, χωρίς να χρειάζονται καμία ενέργεια εκ μέρους των φορολογουμένων, έτσι δεν δικαιολογείται ο καθορισμός μακρού χρόνου παραγραφής πέραν των χρονικών ορίων που όριζαν οι προισχυουσες διατάξεις, σε χρόνο κατά τον οποίο η φορολογική διοίκηση δεν διέθετε τα εργαλεία αυτά" και

(β) "η ταχύτητα των εξελίξεων σε όλους τους τομείς μεταξύ των οποίων και ο οικονομικός και ο επιχειρηματικός επιβάλλει προς προστασία του δημοσίου συμφέροντος την ταχύτητα κατά το δυνατόν εκκαθάρισης των υποχρεώσεων των φορολογουμένων, προκειμένου να προγραμματίζουν την οικονομική τους δραστηριότητα, να γνωρίζουν τις οφειλές τους επικαίρως και κατά τακτά και σχετικώς μικρά χρονικά διαστήματα διότι η συσσώρευση των οφειλών πολλών ετών, λόγω μη της παρόδου μακρού χρόνου διενέργειας ελέγχου για περισσότερα έτη και εκδόσεως των σχετικών καταλογιστικών πράξεων και η αξίωση συγχρόνου καταβολής αυτών, μπορεί να δημιουργήσει σοβαρά οικονομικά προβλήματα σε φυσικά και νομικά πρόσωπα"

Τα ανωτέρω αποτελούν τα σημαντικότερα σημεία της αποφάσεως της Ολομέλειας του ΣτΕ, η οποία σε γενικές γραμμές ευθυγραμμίζεται προς την απόφαση του Β’ τμήματος (υπ΄ αρ. 675/2017).

Επισημαίνεται ότι, διά της εν λόγω αποφάσεως, κρίθηκε το καθεστώς παρατάσεων του χρόνου παραγραφής των φορολογικών αξιώσεων και όχι εάν εφαρμοστέα είναι η διάταξη του άρθρου 84 παρ. 1 του Ν. 2238/1994 που προβλέπει την βασική προθεσμία παραγραφής (ήτοι την πενταετία) σε σχέση με την προβλεπόμενη από τη διάταξη της παρ. 4 του ίδιου άρθρου και νόμου που προβλέπει τις περιπτώσεις της δεκαετούς παραγραφής.

Καίτοι δεν έχει δημοσιευθεί ακόμα το σώμα της απόφασης της Ολομέλειας (και ως εκ τούτου περαιτέρω ανάλυση αυτής δεν είναι δυνατή επί του παρόντος), φρονούμε ότι πρέπει να παραθέσουμε σχετικά παραδείγματα προκειμένου να γίνει κατανοητή αυτή η εξαιρετικά σημαντική απόφαση του ΣτΕ.

Παράδειγμα 1ο

Έστω ότι ο φορολογικός έλεγχος ερευνά τις χρήσεις 2000 έως 2010 κατά το έτος 2017.

Σύμφωνα με τα όσα έγιναν δεκτά από το ΣτΕ, το δικαίωμα του Δημοσίου προς καταλογισμό προστίμων και φόρων:

- άρχισε για την χρήση 2000 την 31.12.2001 και έληξε την 31.12.2006
- άρχισε για την χρήση 2001 την 31.12.2002 και έληξε την 31.12.2007
- άρχισε για την χρήση 2002 την 31.12.2003 και έληξε την 31.12.2008
- άρχισε για την χρήση 2003 την 31.12.2004 και έληξε την 31.12.2009
- άρχισε για την χρήση 2004 την 31.12.2005 και έληξε την 31.12.2010
- άρχισε για την χρήση 2005 την 31.12.2006 και έληξε την 31.12.2011
- άρχισε για την χρήση 2006 την 31.12.2007 και έληξε την 31.12.2012
- άρχισε για την χρήση 2007 την 31.12.2008 και έληξε την 31.12.2013
- άρχισε για την χρήση 2008 την 31.12.2009 και έληξε την 31.12.2014
- άρχισε για την χρήση 2009 την 31.12.2010 και έληξε την 31.12.2015
- άρχισε για την χρήση 2010 την 31.12.2011 και έληξε την 31.12.2016

Για τον άνω υπολογισμό λαμβάνονται υπόψη τα ακόλουθα:

(α) η Ολομέλεια του ΣτΕ έκρινε ως αντισυνταγματικούς (και επομένως μη εφαρμοστέους) τους νόμους 3513/2006, 3697/2008, 3790/2009 και 3842/2010 κατά τις διατάξεις αυτών που προβλέπουν παράταση του δικαιώματος καταλογισμού φόρων και προστίμων για τους αναφερόμενους ανωτέρω λόγους

(β) η αντισυνταγματικότητα των διατάξεων των άνω νόμων έγκειται στο γεγονός ότι εξεδόθησαν σε χρόνο που η έναρξη των φορολογικών αξιώσεων του Δημοσίου ήταν προγενέστερη του προηγούμενου της δημοσιεύσεως τους οικονομικό έτος. Δηλαδή η παράταση του χρόνου της παραγραφής έπρεπε να δοθεί με νόμο θεσπιζόμενο το αργότερο το επόμενο της γενέσεως της φορολογικής υποχρέωσης έτος. Ειδικότερα, η παράταση της χρήσεως 2000 έπρεπε να έχει δοθεί με νόμο έτους 2002, της χρήσεως 2001 με νόμο έτους 2003, της χρήσεως 2002 με νόμο έτους 2004 κ.ο.κ. Ο δε νόμος αυτός θα έπρεπε να μνημονεύει ρητώς την χρήση που η προθεσμία παραγραφής παρατείνεται.

(γ) επισημαίνεται ότι οι άνω νόμοι που κρίθηκαν αντισυνταγματικοί προέβλεπαν (σύμφωνα με τη γραμματική τους διατύπωση) παράταση του χρόνου παραγραφής χρήσεων που κατά το χρόνο εκδόσεώς τους έληγε η αρχική ή η κατά παράταση προθεσμία.

Παράδειγμα 2ο : περίπτωση ελέγχου βάσει συμπληρωματικών στοιχείων

Έστω ότι ο φορολογικός έλεγχος ερευνά τις χρήσεις 2000 έως 2010 κατά το έτος 2017, έχοντας στη διάθεσή του κάποιο συμπληρωματικό στοιχείο και, επομένως, η βασική πενταετής παραγραφή (άρθρου 84 παρ. 1 Ν. 2238/1994) επεκτείνεται στην δεκαετία (άρθρο 84 παρ. 4 σε συνδυασμό με το άρθρο 68 παρ. 2 του Ν. 2238/1994).

Σύμφωνα με τα όσα έγιναν δεκτά από το ΣτΕ, το δικαίωμα του Δημοσίου προς καταλογισμό προστίμων και φόρων:

- άρχισε για την χρήση 2000 την 31.12.2001 και έληξε την 31.12.2011
- άρχισε για την χρήση 2001 την 31.12.2002 και έληξε την 31.12.2012
- άρχισε για την χρήση 2002 την 31.12.2003 και έληξε την 31.12.2013
- άρχισε για την χρήση 2003 την 31.12.2004 και έληξε την 31.12.2014
- άρχισε για την χρήση 2004 την 31.12.2005 και έληξε την 31.12.2015
- άρχισε για την χρήση 2005 την 31.12.2006 και έληξε την 31.12.2016
- άρχισε για την χρήση 2006 την 31.12.2007 και έληξε την 31.12.2017
- άρχισε για την χρήση 2007 την 31.12.2008 και λήγει την 31.12.2018
- άρχισε για την χρήση 2008 την 31.12.2009 και λήγει την 31.12.2019
- άρχισε για την χρήση 2009 την 31.12.2010 και λήγει την 31.12.2020
- άρχισε για την χρήση 2010 την 31.12.2011 και λήγει την 31.12.2021

Σημειωτέον ότι συμπληρωματικό στοιχείο αποτελεί ένα πληροφοριακό δελτίο ή έκθεση ελέγχου φορολογικής αρχής που διεξήγαγε έλεγχο σε αντισυμβαλλόμενο ελεγχόμενου (π.χ. περίπτωση εικονικών φορολογικών στοιχείων) ή μία καταγγελία (π.χ. πωλητή ακινήτου για λήψη αφανούς τιμήματος αγοραπωλησίας ακινήτου).

Όπως έχουμε αναφέρει σε προηγούμενη αρθρογραφία μας, οι καταθέσεις σε ημεδαπές και αλλοδαπές τράπεζες με εμβάσματα δεν μπορούν να θεωρηθούν συμπληρωματικά στοιχεία και να δικαιολογήσουν την έκδοση συμπληρωματικού φύλλου ελέγχου ή την παράταση της παραγραφής, όπως απεφάνθη το Διοικητικό Εφετείου Αθηνών με τις υπ’ αρ. 3820 και 3821/2016 αποφάσεις του, οι οποίες όμως έχουν προσβληθεί με αιτήσεις αναιρέσεως και αναμένεται η συζήτησή τους εντός του Ιουλίου 2017.

Τέλος, επισημαίνονται εν προκειμένω και τα ακόλουθα:

(α) είναι προφανές ότι, για τους ίδιους λόγους που αναφέρονται στην απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ, και οι επόμενοι νόμοι (από το έτος 2011 και εντεύθεν), με τους οποίους παρατάθηκε η προθεσμία παραγραφής, είναι αντισυνταγματικοί και επομένως μη εφαρμοστέοι.

(β) εφόσον το καθεστώς της παρατάσεως της παραγραφής κρίθηκε μη συμβατό προς τη διάταξη του άρθρου 78 παρ. 2 του Συντάγματος τότε βασίμως δύναται να υποστηριχθεί η άποψη ότι και η διάρκειά της δεν δύναται να υπερβαίνει το ένα έτος.

(γ) κρίσιμο επίσης ζήτημα είναι πως θα αντιμετωπιστούν εφεξής οι φορολογούμενοι από τις ελεγκτικές αρχές (κατά τους εν εξελίξει φορολογικούς ελέγχου) αλλά και τη Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών της ΑΑΔΕ (κατά την εξέταση των εκκρεμών ενδικοφανών προσφυγών).


www.capital.gr/forum/thread/6075142
Σταυρός ο φύλαξ πάσης της Οικουμένης,
Σταυρός η ωραιότης της Εκκλησίας,
Σταυρός βασιλέων το κραταίωμα,
Σταυρός πιστών το στήριγμα,
Σταυρός Αγγέλων η δόξα και...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ 29 Ιουν 2017 13:20 #1374

  • batista
  • Το Άβαταρ του/της batista
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 7139
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2173
  • Κάρμα: -23 (4)
Μπορείς σε παρακαλώ να βρεις μια χρυσή τομή ανάμεσα στο προσωπάκι της προηγούμενης και τα ... boobs της τρέχουσας; Θα ήταν πολύ καλός συνδυασμός.
Μέτρον άριστον
Τελευταία διόρθωση: 29 Ιουν 2017 13:21 από batista.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ 29 Ιουν 2017 23:22 #1375

  • PRS33 (PARIS33)
  • Το Άβαταρ του/της PRS33 (PARIS33)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 4891
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2044
  • Κάρμα: -9
Η βλακεία ειναι στην φύση "μερικών" να κάνουν αφελείς ερωτήσεις και εδώ επιβάλλετε να κάνουμε εναν διαχωρισμό οτι αλλο οι βλακείες,ανοησίες και οι χαζομάρες που "κατά καιρούς" κάνουν ολοι οι ανθρωποι και αλλο η βλακεία ....ω.ς.,,σ.υ.μ.π.ε.ρ.ι.φ.ο.ρ.α....σ.υ.ν.ε.χ.ε.ι.ς !
Η βλακεία "γράφει ιστορία" στους "γκάου" πράσινους forum-ίτες!
.............................................................................................................................................................................................................

Κοιτάξτε ρε παιδιά και "μαζευτείτε" κυρίως να κλείσετε τα μάτια και τα αυτιά στις "Κασσάνδρες" κομματόσκυλα Συριζανελίτες blogger οτι θα αρθούν τα Capital Controls γιατί "θα κλάψουνε" μανούλες με τα "χαρτάκια" της Εφορίας.
Στην αρχή "πάσσαραν" ο Συριζανελίτικος χαβαλές οτι "ηλεκτρονικά" θα καταπολεμήσουμε την τρομοκρατία και την φοροδιαφυγή και για αυτό επιβλήθηκαν τα Capital Controls ενώ ειναι ηλίου φαεινότερον οτι ολες μα ολες οι τρομοκρατικές επιθέσεις εγιναν αφού διακινήθηκε το cash money electronically.
Μετα αρχισε η παπαρολογία να "γλυτώσουμε" τις ληστείες με οπλα και 'βγείκαν" οι ιοί του ηλεκτρονικού εγκλήματος.
Οχι να μας κάνουν και "μάθημα" [/b]η πλέον κατηγορηθείσα Παγκοσμίως επίσημα Τράπεζα Deutsche Bank.

www.dbresearch.com/PROD/DBR_INTERNET_EN-...mpact_of_cash_in.pdf

Το I.M.F τον χαβά του αν μειωθούν το "χέρι με χέρι" Καταθέσεις ολο αυτό το χρήμα θα πάει κατευθείαν σε παραγωγικές επενδύσεις (δεν ανέφερε ποια ειναι η καλύτερη παραγωγική επένδυση η μεταφορά τόνους κοκκαίνης που εφερνε ο "χοντρός" η η μεταφορά τόνους ηρωίνης που εφερνε ο βλάκας στο κανάλι του Φαλήρου πάντα σε συνεργασία με τους Συριζανελίτες).
Γράφουν και αλλα "καλά" οι μυαλοπώληδες του I.M.F οπως η συλλογή φόρων ευκολότερη οπως και σε περιόδους Κρίσεων να μην αναστατώνετε το Χρηματοπιστωτικό σύστημα.

www.imf.org/en/Publications/WP/Issues/20...-of-De-Cashing-44768

Τα επιτόκια οι "φούστρες" τα "ξέχασαν" να τα αναφέρουν σαν κίνητρα για "λιγότερα" μετρητά στον κόσμο και εστίασαν στην αναφορά τους ο κόσμος να μην αναστατώνετε απο τις κατά καιρούς Κρίσεις.
Στο παραμύθι διότι ο καθένας με την ηλεκτρονική "μέθοδο" θα αναγκαστεί βίαια να ανοίξει λογαριασμό στις Τράπεζες και θα βγούν να λένε τις παπαριές τους για "εμπιστοσύνη" :P (μην γελάτε κρατηθείτε λίγο πρίν ξεκαρδιστείτε στα γέλια) στο Τραπεζικό σύστημα. :P

EINSTEIN : Aν κάποιος σου προτείνει κάτι τσάμπα ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ!!!
Να θυμάσαι όταν σου τάζουν «ελευθερία» σημαίνει ότι την εχεις ηδη χάσει!!!
Τελευταία διόρθωση: 29 Ιουν 2017 23:23 από PRS33 (PARIS33).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ 30 Ιουν 2017 08:19 #1376

  • batista
  • Το Άβαταρ του/της batista
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 7139
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2173
  • Κάρμα: -23 (4)
Είσαι τόσο γραφικός, που μπροστά σου ο π.χ. ... αγαπημένος σου Βασίλης Λεβέντης φαντάζει (και το εννοώ, δεν κάνω πλάκα) ως εξαιρετικά σοβαρή προσωπικότητα.
Αν μου βρεις έναν εδώ μέσα (θα μπορούσα να σου πω και ... μισό) που έχει γράψει ότι θα αρθούν (στους χρόνους τουλάχιστον που αναφέρει η προπαγάνδα του Μαξίμου) τα CC, κερδίζεις επάξια ένα ... δίπιτο ... βιολογικής καλλιέργειας....

ΥΓ: Επαναλαμβάνω. Αντί ... ορισμών περί ... βλακείας, αναμένουμε το post-άρισμα μιας φωτογραφίας σου που θα λύσει όλες τις ... απορίες.
Μέτρον άριστον
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ 02 Ιουλ 2017 11:25 #1377

  • PRS33 (PARIS33)
  • Το Άβαταρ του/της PRS33 (PARIS33)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 4891
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2044
  • Κάρμα: -9
Στην χώρα «μας» εχει φυτρώσει ενα νέο ειδος βλάκα ειναι ο «ξερόλας» και ο «εγωιστής» οπου ειναι ιδιάιτερα «ευέλικτος» και προπάντων .....αήττητος και η «εξυπνάδα» του ειναι η επιφάνεια μιας βαθύτατης βλακείας οπου την χρησιμοποιεί μόνο και μόνο για να «επεξεργαστεί» πράγματα που τον «βολεύουν».

Η βλακεία "γράφει ιστορία" στους "γκάου" πράσινους forum-ίτες!
EINSTEIN : Aν κάποιος σου προτείνει κάτι τσάμπα ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ!!!
Να θυμάσαι όταν σου τάζουν «ελευθερία» σημαίνει ότι την εχεις ηδη χάσει!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Συντονιστές: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.105 δευτερόλεπτα