Για ακόμα μια φορά επιβεβαίωσα τον τίτλο που έβαλα σε αυτό το ποστ.
Η ιστορία ΕΝ ΣΥΝΤΟΜΙΑ:
Παρελθόν (που νομίζω ότι την έχω ξαναγράψει - αλλά δεν είμαι σίγουρος και βαριέμαι τώρα να ψάχνω - μου έχει ανέβει και η πίεση):
Παλιά, είχα λογαριασμούς στην Α.
Το 2001, μετά από ένα συγκεκριμένο περιστατικό και τον τρόπο που το αντιμετώπισαν, τους μούτζωσα και έφυγα, παίρνοντας όλα τα λεφτά (τότε πάνω από 50 εκ. δρχ), γράφοντας χεστήρια τα οποία φρόντισα να πρωτοκολληθούν στα αρχεία τους, και λέγοντας (μέσα μου) "αν με ξαναδείτε, γράψτε μου".
Και το τήρησα, μέχρι πρόσφατα.
Παρόν:
Προ μηνός συγγενικό μου πρόσωπο (παιδί μου) προσελήφθη σε μεγάλη εταιρεία. Η μισθοδοσία του θα κατατίθεται στην Α.
Με βάση τις διατάξεις CC ΜΠΟΡΕΙ να ανοιχτεί νέος λογαριασμός σε τράπεζα, αν η μισθοδοσία νεοπροσλαμβανόμενου υπαλλήλου κατατίθεται σ' αυτήν, και ο εργαζόμενος δεν έχει άλλο λογαριασμό στην τράπεζα ΑΥΤΗ.
Η εταιρία έδωσε βεβαίωση περί πρόσληψης και πληρωμής του μισθού στην Α.
Σκέφτηκα εγώ (το παιδί πάντα με ρωτάει σε τέτοια):
"Ωραία, ας μπω συνδικαιούχος, αυτό σημαίνει άλλη μια κάρτα για αναλήψεις στο όνομα μου".
Πήγαμε σε ένα υποκατάστημα, το παιδί κι εγώ, και ανοίξαμε τον περίφημο λογαριασμό.
Το παιδί Α δικαιούχος, εγώ Β δικαιούχος.
Αιτήσεις για κάρτες, αιτήσεις για ebanking, εκκαθαριστικά, λογαριασμοί δεκο, όλα τέλος πάντων.
Θα βγαίνανε δυο κάρτες, μια για το παιδί, μια για μένα.
Μας έδωσαν και τους φακέλλους με τα πιν για τις δυο debit.
Χρέωσαν και 8 ευρώ για το ebanking.
Σε λίγες μέρες ήρθε με το ταχυδρομείο η δικιά μου Debit.
Του παιδιού, τίποτα.
Τα τηλέφωνα (210-3260000) για τις κάρτες, ένα βάσανο.
Κατ' αρχήν αφού μιλάς με το μηχάνημα (που καταλαβαίνει τα μισά) στο τέλος σου λέει (το μηχάμημα) "Ξαναπάρτε εργάσιμες ώρες".
6, 7, & 8 Ιαν. ήταν αργίες, πάμε για 9.
9 Ιαν. μετά από πολλή ώρα αναμονή μίλησα με κάποια κυρία. Με ταυτοποίησε.
Της είπα το θέμα. -
"Τι έγινε? Η κάρτα χάθηκε στο ταχυδρομείο? Η δικιά μου ήρθε πριν μέρες. Του Α δικαιούχου γιατί όχι ακόμα?".
-"Βλέπω ότι δεν έχει εκδοθεί, αλλά δεν μπορώ να ξέρω το λόγο. Θα πρέπει να πάτε στο κατάστημα να ρωτήσετε".
Χτες όλη μέρα έπαιρνα τηλέφωνο το κατάστημα. Αρχίδια τηλέφωνο σηκώνουν. (Ίδια κατάσταση όπως το 2001).
Σήμερα, πήγα (παρά τα χιόνια).
Αυτή που μας είχε ανοίξει το λογαριασμό, έλλειπε. Μάλλον την εμπόδισαν τα χιόνια να πάει στη δουλειά της.
Πήγα σε μια δίπλα.
Αφού τα έψαξε στο κομπιούτερ, πήρε τηλέφωνο... ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΚΑΡΤΩΝ (όπου περίμενε με τις ώρες στο ακουστικό) για να μάθει τι συμβαίνει!
Τη σταμάτησα, λέγοντας "Το έχω κάνει εγώ αυτό που πάτε να κάνετε, και ΔΕΝ θα μάθετε τίποτα απ' αυτούς. Κάντε κάτι άλλο".
Οπότε πήρε ένα άλλο τηλέφωνο. Αυτό, απάντησε αμέσως.
Δεν ξέρω τι της είπαν, αλλά μου είπε:
"Το αίτημα για κάρτα του παιδιού σας επανεξετάζεται. Δεν μπορώ να σας πω για ποιο λόγο, αυτό μόνο η κ. (η δίπλα, αυτή που έλλειπε) μπορεί να το ξέρει. Θα της πω να σας τηλεφωνήσει".
Και έφυγα άπραγος.
Θα λυθεί το θέμα, είμαι βέβαιος.
Αλλά το μπουρδέλο, μπουρδέλο.
Αναρωτιέμαι, τι μπορεί να "επανεξετάζουν" για μια κάρτα DEBIT (δεν είναι πιστωτική - να πω ότι κοιτάζουν φερεγγυότητα), για ένα νεοανοιχθέντα λογαριασμό, ενός ατόμου που ποτέ δεν είχε λογαριασμό στην κωλοτράπεζα τους?
Χαρτιά δεν έλλειπαν, γιατί η απούσα τα έκλεισε όλα, όταν ανοίχτηκε ο λογαριασμός. Δεν έμειναν εκκρεμότητες.
Γυρίζοντας τώρα, πριν από λίγο στο σπίτι ξαναπήρα τηλέφωνο στο 210-3260000. Έχοντας μάθει να συνεννοούμαι με το ηλίθιο μηχάνημα τους, ξέρω πια τι λέξεις να πω για να με πάει κατ' ευθείαν στην αναμονή "εκπροσώπου" που θα με εξυπηρετήσει. Και ευτυχώς αυτή τη φορά η αναμονή δεν ήταν μεγάλη. Κράτησα και το όνομα της κυρίας που μίλησα στην "εξυπηρέτηση", πράμα που δεν έκανα την πρώτη φορά (χτες).
Ήμουν αρκετά εκνευρισμένος (και φαινόταν αυτό - αλλά κόσμιος), και κατέληξε να μου πει ότι
"Δεν μπορεί να συζητήσει μαζί μου το θέμα της κάρτας του παιδιού. Πρέπει να μιλήσει με το ίδιο το παιδί" (το οποίο βέβαια δε βρίσκεται με τίποτα, τέτοιες ώρες που δουλεύουν αυτοί).
Σας λέω, μπουρδέλο.
Σκέψου να είχε και ανάγκη κάποιος, να πάρει τα λεφτά της μισθοδοσίας του (όπως συνήθως συμβαίνει με τους ανθρώπους όλους). Θα έπρεπε να αφήσει τη δουλειά του και να τρέχει στα "καταστήματα" τους, γιατί βέβαια για βράδυ σε ΑΤΜ χωρίς κάρτα, δε γίνεται.