Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
Γνώμες, κριτικές και εμπειρίες για τράπεζες ή τραπεζικά προϊόντα.

ΘΕΜΑ: ALPHA ΝΤΑΒΑΤΖΙΛΙΚΙ!!!

ALPHA ΝΤΑΒΑΤΖΙΛΙΚΙ!!! 17 Δεκ 2016 14:05 #28

  • batista
  • Το Άβαταρ του/της batista
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 7139
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2173
  • Κάρμα: -23 (4)
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos) έγραψε:
Να το επαναλάβω;
Μακριά απο αυτούς....

Το "Μακριά από αυτούς" μπορεί Παναγιώτη να τεθεί μόνο ως ευχή, τουλάχιστον για τους περισσότερους ανθρώπους που πρέπει με κάποιον τρόπο να διεκπεραιώσουν τις συναλλαγές τους.
Το πιο σωστό, κατά την άποψή μου, είναι το ...
"χρησιμοποίησέ τους εκεί που προκύπτει όφελος για εσένα, είτε επειδή κερδίζεις κάτι από τις συναλλαγές σου είτε επειδή σου διευκολύνει τις συναλλαγές σου χωρίς να σε χαρατσώνει.
Πρέπει επιτέλους, όπως έγραψες και εσύ σε προηγούμενη δημοσίευση, κάθε καταναλωτής προϊόντος ή υπηρεσίας, να αναλάβει και την προσωπική του ευθύνη στο να μπορεί να αποφεύγει αυτούς που προσπαθούν να τον χαρατσώσουν με καταχρηστικό τρόπο. Είναι σχεδόν 99% πιθανό ότι κάποιοι άλλοι θα κάνουν την ίδια ακριβώς δουλειά χωρίς να χαρατσώνουν (δεν εννοώ υποχρεωτικά τζάμπα αλλά σημαντικά φθηνότερα και πολλές φορές και τζάμπα).
Αν τώρα βαριόμαστε (αναφέρομαι γενικά) να κάνουμε 10 βήματα παραπάνω για να κάνουμε την ίδια δουλειά χωρίς να ... χαρατσωθούμε, θα πρέπει ταυτόχρονα να σταματήσουμε και να διαμαρτυρόμαστε για αυτό που ... πάθαμε.
Άλλωστε αυτό που ονομάζουμε σωστή καταναλωτική συνείδηση είναι ο μόνος τρόπος για να ξεχωρίσει η ήρα από το στάρι. Δεν υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος ... μαγικός.
Αν οι χρήστες-αγοραστές των προϊόντων-υπηρεσιών αγοράζουν από το πρώτο καλάθι που θα βρουν μπροστά τους με τα μάτια κλειστά, το μόνο που επιτυγχάνουν είναι να γιγαντώνουν αυτούς που χαρατσώνουν.
Μέτρον άριστον
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Το μπουρδέλο ALPHA 10 Ιαν 2017 17:11 #29

  • soto51
  • Το Άβαταρ του/της soto51
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 7024
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2270
  • Κάρμα: 200 (94)
Για ακόμα μια φορά επιβεβαίωσα τον τίτλο που έβαλα σε αυτό το ποστ.

Η ιστορία ΕΝ ΣΥΝΤΟΜΙΑ:

Παρελθόν (που νομίζω ότι την έχω ξαναγράψει - αλλά δεν είμαι σίγουρος και βαριέμαι τώρα να ψάχνω - μου έχει ανέβει και η πίεση):
Παλιά, είχα λογαριασμούς στην Α.
Το 2001, μετά από ένα συγκεκριμένο περιστατικό και τον τρόπο που το αντιμετώπισαν, τους μούτζωσα και έφυγα, παίρνοντας όλα τα λεφτά (τότε πάνω από 50 εκ. δρχ), γράφοντας χεστήρια τα οποία φρόντισα να πρωτοκολληθούν στα αρχεία τους, και λέγοντας (μέσα μου) "αν με ξαναδείτε, γράψτε μου".
Και το τήρησα, μέχρι πρόσφατα.

Παρόν:
Προ μηνός συγγενικό μου πρόσωπο (παιδί μου) προσελήφθη σε μεγάλη εταιρεία. Η μισθοδοσία του θα κατατίθεται στην Α.
Με βάση τις διατάξεις CC ΜΠΟΡΕΙ να ανοιχτεί νέος λογαριασμός σε τράπεζα, αν η μισθοδοσία νεοπροσλαμβανόμενου υπαλλήλου κατατίθεται σ' αυτήν, και ο εργαζόμενος δεν έχει άλλο λογαριασμό στην τράπεζα ΑΥΤΗ.
Η εταιρία έδωσε βεβαίωση περί πρόσληψης και πληρωμής του μισθού στην Α.
Σκέφτηκα εγώ (το παιδί πάντα με ρωτάει σε τέτοια):
"Ωραία, ας μπω συνδικαιούχος, αυτό σημαίνει άλλη μια κάρτα για αναλήψεις στο όνομα μου".
Πήγαμε σε ένα υποκατάστημα, το παιδί κι εγώ, και ανοίξαμε τον περίφημο λογαριασμό.
Το παιδί Α δικαιούχος, εγώ Β δικαιούχος.
Αιτήσεις για κάρτες, αιτήσεις για ebanking, εκκαθαριστικά, λογαριασμοί δεκο, όλα τέλος πάντων.
Θα βγαίνανε δυο κάρτες, μια για το παιδί, μια για μένα.
Μας έδωσαν και τους φακέλλους με τα πιν για τις δυο debit.
Χρέωσαν και 8 ευρώ για το ebanking.
Σε λίγες μέρες ήρθε με το ταχυδρομείο η δικιά μου Debit.
Του παιδιού, τίποτα.
Τα τηλέφωνα (210-3260000) για τις κάρτες, ένα βάσανο.
Κατ' αρχήν αφού μιλάς με το μηχάνημα (που καταλαβαίνει τα μισά) στο τέλος σου λέει (το μηχάμημα) "Ξαναπάρτε εργάσιμες ώρες".
6, 7, & 8 Ιαν. ήταν αργίες, πάμε για 9.
9 Ιαν. μετά από πολλή ώρα αναμονή μίλησα με κάποια κυρία. Με ταυτοποίησε.
Της είπα το θέμα. -"Τι έγινε? Η κάρτα χάθηκε στο ταχυδρομείο? Η δικιά μου ήρθε πριν μέρες. Του Α δικαιούχου γιατί όχι ακόμα?".
-"Βλέπω ότι δεν έχει εκδοθεί, αλλά δεν μπορώ να ξέρω το λόγο. Θα πρέπει να πάτε στο κατάστημα να ρωτήσετε".

Χτες όλη μέρα έπαιρνα τηλέφωνο το κατάστημα. Αρχίδια τηλέφωνο σηκώνουν. (Ίδια κατάσταση όπως το 2001).
Σήμερα, πήγα (παρά τα χιόνια).
Αυτή που μας είχε ανοίξει το λογαριασμό, έλλειπε. Μάλλον την εμπόδισαν τα χιόνια να πάει στη δουλειά της.
Πήγα σε μια δίπλα.
Αφού τα έψαξε στο κομπιούτερ, πήρε τηλέφωνο... ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΚΑΡΤΩΝ (όπου περίμενε με τις ώρες στο ακουστικό) για να μάθει τι συμβαίνει!
Τη σταμάτησα, λέγοντας "Το έχω κάνει εγώ αυτό που πάτε να κάνετε, και ΔΕΝ θα μάθετε τίποτα απ' αυτούς. Κάντε κάτι άλλο".

Οπότε πήρε ένα άλλο τηλέφωνο. Αυτό, απάντησε αμέσως.
Δεν ξέρω τι της είπαν, αλλά μου είπε:
"Το αίτημα για κάρτα του παιδιού σας επανεξετάζεται. Δεν μπορώ να σας πω για ποιο λόγο, αυτό μόνο η κ. (η δίπλα, αυτή που έλλειπε) μπορεί να το ξέρει. Θα της πω να σας τηλεφωνήσει".

Και έφυγα άπραγος.

Θα λυθεί το θέμα, είμαι βέβαιος.
Αλλά το μπουρδέλο, μπουρδέλο.
Αναρωτιέμαι, τι μπορεί να "επανεξετάζουν" για μια κάρτα DEBIT (δεν είναι πιστωτική - να πω ότι κοιτάζουν φερεγγυότητα), για ένα νεοανοιχθέντα λογαριασμό, ενός ατόμου που ποτέ δεν είχε λογαριασμό στην κωλοτράπεζα τους?
Χαρτιά δεν έλλειπαν, γιατί η απούσα τα έκλεισε όλα, όταν ανοίχτηκε ο λογαριασμός. Δεν έμειναν εκκρεμότητες.

Γυρίζοντας τώρα, πριν από λίγο στο σπίτι ξαναπήρα τηλέφωνο στο 210-3260000. Έχοντας μάθει να συνεννοούμαι με το ηλίθιο μηχάνημα τους, ξέρω πια τι λέξεις να πω για να με πάει κατ' ευθείαν στην αναμονή "εκπροσώπου" που θα με εξυπηρετήσει. Και ευτυχώς αυτή τη φορά η αναμονή δεν ήταν μεγάλη. Κράτησα και το όνομα της κυρίας που μίλησα στην "εξυπηρέτηση", πράμα που δεν έκανα την πρώτη φορά (χτες).

Ήμουν αρκετά εκνευρισμένος (και φαινόταν αυτό - αλλά κόσμιος), και κατέληξε να μου πει ότι "Δεν μπορεί να συζητήσει μαζί μου το θέμα της κάρτας του παιδιού. Πρέπει να μιλήσει με το ίδιο το παιδί" (το οποίο βέβαια δε βρίσκεται με τίποτα, τέτοιες ώρες που δουλεύουν αυτοί).

Σας λέω, μπουρδέλο.
Σκέψου να είχε και ανάγκη κάποιος, να πάρει τα λεφτά της μισθοδοσίας του (όπως συνήθως συμβαίνει με τους ανθρώπους όλους). Θα έπρεπε να αφήσει τη δουλειά του και να τρέχει στα "καταστήματα" τους, γιατί βέβαια για βράδυ σε ΑΤΜ χωρίς κάρτα, δε γίνεται.







ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Το μπουρδέλο ALPHA 10 Ιαν 2017 18:08 #30

  • George (geo821)
  • Το Άβαταρ του/της George (geo821)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 963
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 190
  • Κάρμα: 19
Ενδιαφέρουσα ιστορία Soto. Ακόμα πιο πολύ ενδιαφέρον θα έχει να μάθουμε τι σκατά επανεξετάσανε για την έκδοση μιας χρεωστικής!

Αν και νομίζω σκ#!@$ επανεξέταση κάνανε. Απλά δεν ξέρουν τι έγινε με την κάρτα (ή κάποιος δεν έκανε κάτι όπως έπρεπε) και βρήκαν μια μ#@#α να πουν.

Θα μας τρελάνει αυτή η τράπεζα από το κακό στο χειρότερο παει.
Τελευταία διόρθωση: 10 Ιαν 2017 18:12 από George (geo821).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

ALPHA ΝΤΑΒΑΤΖΙΛΙΚΙ!!! 10 Ιαν 2017 19:27 #31

  • sonik
  • Το Άβαταρ του/της sonik
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 1313
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 310
  • Κάρμα: 1
δεν ειναι μονο η Α ετσι. ειναι και η εθνικη και αλλες που εχουν γραφειοκρατια.που να δειτε τι συμβαινει και στο δημοσιο που αν παθεις κατι περιοδο γιορτων και αργιων την εβαψες.

το λαθος ηταν οτι επιχειρησες να κανεις συναλλαγη σε περιοδο γιορτων(γι'αυτους δεν εχουν τελειωσει ακομη) που στην ελλαδα ολα ειναι μπουρδελο και υπολειτουργουν.

και δευτερο και μεγαλυτερο ειναι οτι μπηκε η μισθοδοσια του παιδιου εκει.αν και οι επιλογες που δινουν οι εταιριες ειναι εθνικη και Α λογικα ισως η εθνικη να ηταν πιο συμφερουσα επιλογη.
Τελευταία διόρθωση: 10 Ιαν 2017 19:29 από sonik.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Το μπουρδέλο ALPHA 10 Ιαν 2017 20:58 #32

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5234
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1688
  • Κάρμα: 35 (-37)
George (geo821) έγραψε:
Θα μας τρελάνει αυτή η τράπεζα από το κακό στο χειρότερο παει.

Τρελανε τους πρωτος εσυ (Balkan way) !

Μαθαίνεις που μενει η ανευθυνη/ο ανεύθυνος Τραπεζικος που δεν σε εξυπηρετεί και εφαρμόζεις την επισυναπτομενη ''συνταγη''....

www.gazzetta.gr/plus/article/1031594/pet...athmeymeno-ohima-pic
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Τελευταία διόρθωση: 10 Ιαν 2017 21:04 από maria (mb361).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Το μπουρδέλο ALPHA 11 Ιαν 2017 00:47 #33

  • soto51
  • Το Άβαταρ του/της soto51
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 7024
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2270
  • Κάρμα: 200 (94)
George (geo821) έγραψε:
να μάθουμε τι σκατά επανεξετάσανε για την έκδοση μιας χρεωστικής!

Μπορεί και να μη το μάθω ποτέ.
Μπορεί να την εκδώσουν και να πουν "το θέμα τελείωσε".

Θα το μάθω μόνο αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα και μου το πουν για να το λύσω.
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

ALPHA ΝΤΑΒΑΤΖΙΛΙΚΙ!!! 11 Ιαν 2017 01:55 #34

  • sonik
  • Το Άβαταρ του/της sonik
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 1313
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 310
  • Κάρμα: 1
δεν υπαρχουν περιεργα προβληματα ποτε στις εκδοσεις καρτων μην μυγιαζεστε.απλα ο υπαλληλος που εκδιδει τις καρτες τεμπελιασε λιγακι παραπανω αυτες τις μερες...του επεσαν και βαρια τα μελομακαρονα.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Το μπουρδέλο ALPHA 11 Ιαν 2017 12:32 #35

  • soto51
  • Το Άβαταρ του/της soto51
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 7024
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2270
  • Κάρμα: 200 (94)
soto51 έγραψε:
Μπορεί και να μη το μάθω ποτέ.
Μπορεί να την εκδώσουν και να πουν "το θέμα τελείωσε".
Θα το μάθω μόνο αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα και μου το πουν για να το λύσω.

Δεν θα το μαθω(ουμε) ποτέ.
Μίλησα σήμερα με "την υπεύθυνη".
(Γύρισε στη δουλειά της, αφού σήμερα έχει 7C και προφανώς τα χιόνια στο σπίτι της έχουν λιώσει).
Μου είπε για "συστημικό λάθος" που λόγω της απουσίας της δεν αντιμετωπίστηκε έγκαιρα.
Επειδή τη ζόρισα κάπως (να μου πει), έφτασε να μου πει για "λάθος στην πληκτρολόγηση".
Δεν ξέρω αν μου λέει αλήθεια, και τι σημαίνουν αυτές οι αοριστολογίες, πάντως η κάρτα έρχεται.

Εξακολουθώ να έχω την άποψη περί μπουρδέλου (να μη σας βάζω κι άλλες σχετικές φωτογραφίες). Και φουρκισμένος, γιατί με έτρεξαν χωρίς λόγο (ώρες στα τηλέφωνα με τις αναμονές τους, να πάω χωρίς λόγο στο κατάστημα, κλπ).

Και είναι μπουρδέλο για ΔΥΟ λόγους:

1) Γιατί το σύστημα τους είναι έτσι στημένο, που αν λείπει αυτός(ή) που χειρίζεται στην υπόθεση, ο πελάτης να πάει στο διάολο. Δεν ενδιαφέρεται το σύστημα για τον πελάτη.
Έχω σούρει τα άπειρα για τις αμερικάνικες τράπεζες και το σύστημα τους, αλλά ΑΥΤΟ το φαινόμενο δεν υπάρχει εκεί. Αν μπεις μέσα, θέλεις κάτι, και αυτός που σε εξυπηρετεί και σε ξέρει λείπει ή δεν μπορεί, ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ θα σκίσει τον κώλο του, θα κάνει ό,τι χρειάζεται, και η δουλειά σου θα γίνει.
Γιατί?
Γιατί αν ΔΕΝ γίνει, και το πάρει πρέφα ο προϊστάμενος, θα γραφτεί στα "bad credits" του φύλλου ποιότητας αυτού που σε άφησε σα μαλάκα. Αν δεν τον(την) φωνάξει να τον χέσει μπροστά σου.

2) Είναι η πάστα των ανθρώπων αυτών εδώ τέτοια. Εννοώ η πάστα των ανθρώπων που δουλεύουν σε:
--Δημόσιο (ευρεία, ευρύτατη έννοια)
--ΔΕΚΟ
--Τράπεζες
κλπ.
Αυτή που πήγα χτες (η διπλανή) και της είπα το πρόβλημα μου, και ότι ΜΕ ΣΤΕΙΛΑΝΕ στο κατάστημα της οι δικοί της από το τηλέφωνο, στο ΠΡΑΜΑ ΤΗΣ αν θα γινόταν η δικιά μου δουλειά ή όχι. Να με ξεφορτωθεί ήθελε, και όλα θα ήταν ΟΚ γι' αυτήν.
Έτσι είναι οι περισσότεροι από δαύτους (υπάρχουν και λίγες φωτεινές εξαιρέσεις στις τράπεζες - ελάχιστες).

Αυτοί είμαστε παιδιά, αυτή είναι η χώρα μας, χωνέψτε το και προσαρμοστείτε, γιατί αν δεν το κάνετε, απλώς το δικό σας συκώτι θα χαλάτε.
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": maria (mb361)

Το μπουρδέλο ALPHA 11 Ιαν 2017 13:48 #36

  • gus (gus326)
  • Το Άβαταρ του/της gus (gus326)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 1784
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 695
  • Κάρμα: 36
Παραθέτω ανάλογη περίπτωση.

Εχοντας θυρίδα σε συστημική Τράπεζα, η υπεύθυνη θυρίδων του καταστήματος κάλεσε τη γυναίκα μου που ήταν β' συνδικαιούχος στη δουλειά της (Δ.Υ.) για να την ενημερώσει για τη λήξη της σύμβασης και την ετήσια ανανέωση και πληρωμή. Επειδή η γυναίκα μου εκείνη τη στιγμή έλειπε μίλησε με κάποια συνάδελφο της και της είπε οτι πρόκειται για τη θυρίδα στην Τράπεζα, πράγμα που σε καμία περίπτωση δεν επιθυμούμε να γνωρίζει η κάθε σακαφλιόρα.
Εξεμάνην και πέρασα από την Τράπεζα για να αρπάξω την υπέυθυνη και το Δντη. Η μανταμ μου το έπαιξε βαρύ πεπόνι και καλά ότι κάλεσε εμένα στο κινητό (μούσι) και ότι η γυναίκα μου ηταν α' στη σύμβαση (της έδειξα ότι ηταν β') κλπ. Ουσία καμία.

Επειδή ημουν στο pvt banking ενημέρωσα και τον αρμόδιο υπάλληλο ουσία καμία.

Οπότε κάνω τα εξής:

1. Αμεσα μεταφορά όλων των λογαριασμών μου (>500Κ) και της εταιρείας μου (ομόιως τουλάχιστον) μισθοδοσίες υπαλλήλων κλπ σε αλλη Τράπεζα. Τονίζω ότι σχεδόν κάθε μέρα είχα εγγυητικές κλπ μόνο για μια εγγυητική προκαταβολής πλήρωνα >10Κ το χρόνο.
2. Αναφορά (με Δικαστικό Επιμελητή) στη Διοικηση της Τράπεζας ότι υπέυθυνη ηταν η κυρία για τη διακοπή της συνεργασίας και ότι δεν είδα καμιά διάθεση επανόρθωσης ουτε από την ίδια ούτε από το Δντη κλπ κλπ 4 σελίδες λιβελος (μονο με πραγματικά γεγονότα).

Αποτέλεσμα:
Μετάθεση σε υποκατάστημα και των δύο (>50χλμ εκτός της πόλης) επίσκεψη υπεύθυνου από τα κεντρικά και προσφορές σε προιόντα κλπ
Οταν καμιά φορά πλέον περνάω από το Υποκατάστημα των δύο για πλάκα πετάγονται όρθιοι και οι δύο καφέ τι θέλω κλπ.

Αν κάναμε έτσι όλοι για τα δικαιώματα μας ίσως να είχαμε καλύτερες υπηρεσίες γενικά.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": batista, maria (mb361)
Συντονιστές: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.119 δευτερόλεπτα