Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
Διαδικασίες ανάληψης - κατάθεσης (π.χ. τραπεζικές επιταγές, valeur, "νέα κεφάλαια"), θέματα εφορίας (π.χ. πόθεν έσχες), κόστος εμβασμάτων, όροι προθεσμιακής, διευκρίνηση τραπεζικών ορών, τρόποι υπολογισμού επιτοκίων.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

ΘΕΜΑ: Έναρξη ατομικής εταιρείας 2014, με συμφέρει;

Έναρξη ατομικής εταιρείας 2014, με συμφέρει; 16 Ιουν 2014 04:30 #19

  • Γιώργος (ANTI)
  • Το Άβαταρ του/της Γιώργος (ANTI)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 444
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 94
  • Κάρμα: 9
Απόδειξη Δαπανών έχει το δικαίωμα να εκδώσει οποιαδήποτε εταιρεία προς ιδιώτη για κάποιες υπηρεσίες του οι οποίες δεν είναι επαναλαμβανόμενες. Σίγουρα ο λογιστής της εταιρείας που θα συνεργαστείς θα γνωρίζει. Μπορείς να του εξηγήσεις όλα όσα γράφεις εδώ και να του πεις ότι για την πρώτη φορά κ μέχρι να δω πως θα πάει κόψε μου μια απόδειξη δαπανών για να πληρωθώ κ εγώ και να τα αφαιρέσεις και εσύ από την εταιρεία νόμιμα.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Έναρξη ατομικής εταιρείας 2014, με συμφέρει; 16 Ιουν 2014 17:46 #20

  • gus (gus326)
  • Το Άβαταρ του/της gus (gus326)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 1784
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 695
  • Κάρμα: 36
Αν δε θέλεις συνέταιρο, μακριά από έναρξη. Εχω τέσσερις εταιρείες (παλιά για φορολογικούς λόγους, τώρα μόνο για πολυγωνικές) με τζίρους συνολικά πάνω από 2Μ. Για νούμερα σαν αυτά που αναφέρεις, είναι αυτοκτονία. Τώρα για το εξωτερικό, αν είναι κάτι που ενδιαφέρει τότε κάνε κίνηση, αλλιώς όπως είπε και ο φίλος πιο πριν βρες μια εταιρεία να σου δίνει τιμολόγια (αφού πληρώσεις φόρο 28% - 37% και ΦΠΑ 23% σύν το bonus της εταιρείας) και κάνε τη δουλειά σου.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Έναρξη ατομικής εταιρείας 2014, με συμφέρει; 16 Ιουν 2014 18:22 #21

  • soto51
  • Το Άβαταρ του/της soto51
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 7024
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2270
  • Κάρμα: 200 (94)
gus έγραψε:
Για νούμερα σαν αυτά που αναφέρεις, είναι αυτοκτονία.
Κι εγώ αυτό πιστεύω.
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Έναρξη ατομικής εταιρείας 2014, με συμφέρει; 24 Ιουν 2014 08:26 #22

  • Vladimiros
  • Το Άβαταρ του/της Vladimiros
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Gold Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 195
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 65
  • Κάρμα: 3
tsiou333 έγραψε:
Καλως ηρθες στο παρανοικο κρατος που δημιουργησε ο σατανς ο ιδιος που εχει κατεβει στην γη με το σωμα του Αλεξη Τσιπρα...
Τα εχει κανει αυτος ο Τσιπρας σαν τα μουτρα του.
Να θελεις να ανοιξεις ενα μαγαζακι η να πουλησεις 2 πραγματακια που φτιαχνεις μονο σου και ο Συριζα να μην σε αφηνει...

Δεν φταίει ο Τσίπρας (ακόμα) για αυτά τα χάλια. Σε λίγο καιρό θα φταίει κι αυτός. Ακόμα, όχι.

Σήμερα ασαχολήθηκα (και πληροφορήθηκα) διάφορα για το "νέο" καθεστώς περί ρυμούλκησης τρέϋλερ από ΙΧ αυτοκίνητο.
Το συμπέρασμα:
Υπήρχαν 5-10 Ελληνικές βιοτεχνιούλες που έφτιαναν τρέϋλερ (για αποσκευές, για ζώα, για σκάφη, διάφορα τέτοια). Συνήθως είναι οι ίδιοι που βάζουν και τους κοτσαδόρους στα αυτοκίνητα. Γνωστοί στην πιάτσα, από χρόνια.

Αποκλείστηκαν από την παραγωγή. Το υπ. Μετ. δεν δίνει πια άδειες ρυμούλκησης γι' αυτές τις κατασκευές. Πρέπει να έχουν "έγκριση τύπου", που για να την πάρει κάποιος πρέπει να υποβάλει μελέτη πολυτεχνείου που θα του κοστίσει 50.000 ευρώ.
Σταμάτησαν να φτιάνουν μπαγκαζιέρες και τρέϋλερ, και πουλάνε μόνο εισαγόμενες πλέον. Γερμανικές φυσικά, μια που ούτε οι αμερικάνικες (Calkins - ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ κατασκευές) δεν παίρονυν έγκριση τύπου, γιατί άντε να πεις στον αμερικάνο κατασκευαστή να... συμμορφωθεί με τις απαιτήσεις του ελληνικού υπ.μετ. (Ως προς τα χαρτιά απαιτήσεις - γιατί ως προς την κατασκευή είναι καλύτερος απ' το γερμανό).

Δεν υπάρχει καμία ελπίδα.
Και το λέω γιατί το βλέπω, πως με τον Τσίπρα τα πράματα θα γίνουν χειρότερα.
Αλλά να είμαστε δίκαιοι, ΑΚΟΜΑ δεν φταίει αυτός.
Τελευταία διόρθωση: 24 Ιουν 2014 08:27 από Vladimiros.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Έναρξη ατομικής εταιρείας 2014, με συμφέρει; 24 Ιουν 2014 08:50 #23

  • Γιώργος (ANTI)
  • Το Άβαταρ του/της Γιώργος (ANTI)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 444
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 94
  • Κάρμα: 9
Vladimiros δεν τα λες καλά.

Όταν υπάρχει CE το υπουργείο έχει υποχρέωση να το αποδεχτεί. Απλώς μέχρι τώρα στο μπανανιστάν λειτουργούσαμε με τη ατομική και γενική έγκριση τύπου της Δ13 (μπαρούφες δλδ). Φυσικά τα γερμανικά έχουν CE διότι κατασκευάζονται στην ΕΕ, ενώ για τα αμερικάνικα την ευθύνη της έκδοσης αυτού έχει ο εισαγωγέας.

Απλούστατα οι έλληνες μαστόροι μέχρι τώρα δεν είχαν ακούσει τι σημαίνει πλήρης τεχνικός φάκελος με σχέδια, μελέτες, πιστοποιητικά υλικών κλπ κ ως συνήθως φτιάχναν μία κατασκευή παντεντάδικη (όχι απαραίτητα κακή, αλλά χωρίς ουσιαστική μελέτη).

Είπαμε είμαστε μπανανία, αλλά βασικά είμαστε μπανανία γιατί οι κάτοικοι τρώμε κουτόχορτο, ψηφίζουμε τα ίδια καθάρματα και μουρμουράμε σε κάθε σωστή αλλαγή που πονάει τη τσέπη μας.

ΥΓ: Μηχανολόγος Μηχανικός είμαι, κάτι παραπάνω ξέρω
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Έναρξη ατομικής εταιρείας 2014, με συμφέρει; 24 Ιουν 2014 09:10 #24

  • Vladimiros
  • Το Άβαταρ του/της Vladimiros
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Gold Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 195
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 65
  • Κάρμα: 3
Γιώργος έγραψε:
Vladimiros δεν τα λες καλά.

Όταν υπάρχει CE το υπουργείο έχει υποχρέωση να το αποδεχτεί. Απλώς μέχρι τώρα στο μπανανιστάν λειτουργούσαμε με τη ατομική και γενική έγκριση τύπου της Δ13 (μπαρούφες δλδ). Φυσικά τα γερμανικά έχουν CE διότι κατασκευάζονται στην ΕΕ, ενώ για τα αμερικάνικα την ευθύνη της έκδοσης αυτού έχει ο εισαγωγέας.

Απλούστατα οι έλληνες μαστόροι μέχρι τώρα δεν είχαν ακούσει τι σημαίνει πλήρης τεχνικός φάκελος με σχέδια, μελέτες, πιστοποιητικά υλικών κλπ κ ως συνήθως φτιάχναν μία κατασκευή παντεντάδικη (όχι απαραίτητα κακή, αλλά χωρίς ουσιαστική μελέτη).

Είπαμε είμαστε μπανανία, αλλά βασικά είμαστε μπανανία γιατί οι κάτοικοι τρώμε κουτόχορτο, ψηφίζουμε τα ίδια καθάρματα και μουρμουράμε σε κάθε σωστή αλλαγή που πονάει τη τσέπη μας.

ΥΓ: Μηχανολόγος Μηχανικός είμαι, κάτι παραπάνω ξέρω

Γιώργο, τα λέω πολύ καλά, χωρίς να σε αμφισβητώ, αλλά εξετάζοντας τα από μια άλλη σκοπιά.
Η Γερμανική μεθοδολογία είναι σαφώς καλύτερη απ' τη δικ;h μας, αλλά μπορούμε να την εφαρμόσουμε?

Τι θέλω να πω:
Στήσαμε ΚΤΕΟ (= δαπανήσαμε κεφάλαια εκεί), βάλαμε κανονισμούς που "κόβουν" από την παραγωγή τα μαγαζάκια που σου περιέγραψα, γενικώς πάμε να ζήσουμε με έναν τρόπο που είναι εξεταστέο το αν "μας παίρνει".

Αυτοί που μεταφέρουν τρόφιμα έτσι:



ή πληθυσμό και εμπορεύματα έτσι:



ή το "σχολικό" του είναι αυτό:



λες να μη θέλουν να βγάλουν κι αυτοί CE?

Γιατί δεν έχουν? Επειδή δεν τους παίρνει.

Δε λέω ότι είμαστε στην ίδια μοίρα, αλλά ΣΙΓΟΥΡΑ δεν είμαστε και στη μοίρα της γερμανίας, όπου τα αυτοκίνητα έχουν "ωφέλιμη" ζωή 5-6 χρόνια (μετά πάνε για σκραπ), και η οικονομία τους "σηκώνει" να έχουν CE, και TUV, και της παναγιάς τα κέρατα.

Η οικονομία μας έχει βαλτώσει, φίλε, και δεν είναι αυτοί οι 5-10 κατασκευαστές που την έχουν βαλτώσει. Αλλά δεν είναι και οι γερμανικοί κανονισμοί που θα την αναστήσουν.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Έναρξη ατομικής εταιρείας 2014, με συμφέρει; 24 Ιουν 2014 09:27 #25

  • Γιώργος (ANTI)
  • Το Άβαταρ του/της Γιώργος (ANTI)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 444
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 94
  • Κάρμα: 9
Δεν με κατάλαβες: Βάσει της ευρωπαϊκής νομοθεσίας οποιοδήποτε προϊόν εντάσσεται σε New Approach Directives (δλδ οποιαδήποτε προϊόν έχει να κάνει με την ασφάλεια του καταναλωτή) πρέπει να φέρει τη σήμανση CE. Βασική προϋπόθεση της σήμανσης αυτής είναι ένας πλήρης τεχνικός φάκελος, ίσως κάποια πιστοποιητικά διαπιστευμένου φορέα και τέλος αυτοδήλωση του κατασκευαστή (ή του εισαγωγέα). Μέχρι τώρα με τις ειδικές και γενικές εγκρίσεις τύπου, ουσιαστικά ταΐζαμε τα τεμπελόσημα των τεμπελόσκυλων (δλδ κάθε υπαλληλίσκος είχε κάνει ένα μαγαζάκι μέσα στο υπουργείο κ έβγαζε αυτές τις βεβαιώσεις μπανανιστάν).

Όταν θέλει να φτιάξει ο μικρός παραγωγός ένα προΐόν που εντάσσεται στις οδηγίες αυτές της ΕΕ να φροντίσει να φτιάξει τον αντίστοιχο φάκελο. Φυσικά το κόστος δεν είναι 50 k€ και είναι στοιχεία που ούτως ή άλλως έπρεπε να έχει (πχ οδηγίες χρήσης, κατασκευαστικά σχέδια, πιστοποιητικά υλικών, συναρμογών κλπ κλπ).

Άμα λοιπόν για να μεγιστοποιήσει το κέρδος του ο κάθε ελληνάρας είναι στο μοτίβο "ωχ αδελφέ καλό είναι πάρτο" και σκοτωθεί κανείς στην εθνική, τότε ποιος θα φταίει?

Τα προβλήματα στην ελληνική επιχειρηματικότητα είναι άλλα, όχι αυτά.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Έναρξη ατομικής εταιρείας 2014, με συμφέρει; 24 Ιουν 2014 11:38 #26

  • Vladimiros
  • Το Άβαταρ του/της Vladimiros
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Gold Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 195
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 65
  • Κάρμα: 3
Γιώργος έγραψε:
Δεν με κατάλαβες: Βάσει της ευρωπαϊκής νομοθεσίας οποιοδήποτε προϊόν εντάσσεται σε New Approach Directives (δλδ οποιαδήποτε προϊόν έχει να κάνει με την ασφάλεια του καταναλωτή) πρέπει να φέρει τη σήμανση CE. Βασική προϋπόθεση της σήμανσης αυτής είναι ένας πλήρης τεχνικός φάκελος, ίσως κάποια πιστοποιητικά διαπιστευμένου φορέα και τέλος αυτοδήλωση του κατασκευαστή (ή του εισαγωγέα). Μέχρι τώρα με τις ειδικές και γενικές εγκρίσεις τύπου, ουσιαστικά ταΐζαμε τα τεμπελόσημα των τεμπελόσκυλων (δλδ κάθε υπαλληλίσκος είχε κάνει ένα μαγαζάκι μέσα στο υπουργείο κ έβγαζε αυτές τις βεβαιώσεις μπανανιστάν).

Όταν θέλει να φτιάξει ο μικρός παραγωγός ένα προΐόν που εντάσσεται στις οδηγίες αυτές της ΕΕ να φροντίσει να φτιάξει τον αντίστοιχο φάκελο. Φυσικά το κόστος δεν είναι 50 k€ και είναι στοιχεία που ούτως ή άλλως έπρεπε να έχει (πχ οδηγίες χρήσης, κατασκευαστικά σχέδια, πιστοποιητικά υλικών, συναρμογών κλπ κλπ).

Άμα λοιπόν για να μεγιστοποιήσει το κέρδος του ο κάθε ελληνάρας είναι στο μοτίβο "ωχ αδελφέ καλό είναι πάρτο" και σκοτωθεί κανείς στην εθνική, τότε ποιος θα φταίει?

Τα προβλήματα στην ελληνική επιχειρηματικότητα είναι άλλα, όχι αυτά.

Τα προβλήματα είναι ΚΑΙ άλλα, όχι μόνο αυτά.

Και σε κατάλαβα πλήρως.
Δεν είμαι σίγουρος ότι συμφωνώ όμως.
Υπάρχουν πολλά "επίπεδα" εγκαθίδρυσης υψηλών "standards", και σε κάθε τομέα.
Ο τομέας των οχημάτων είναι ένας απ' αυτούς.
Ο τομέας των εθνικών οδών είναι ένας άλλος.
Αν έχεις σταματήσει π.χ. για κατούρημα στις Ελβετικές autobahn θα έχεις δει (ίσως) ότι τα WC τους (που υπάρχουν ανά τακτά διαστήματα) είναι ΘΕΡΜΑΙΝΟΜΕΝΑ το χειμώνα. Κάθονται εκεί, ζεστά, περιμένοντας το διαβάτη. Έχουν χαρτί, ζεστό νερό, σαπούνι, στεγνωτήρα, κλπ. Λες και μπαίνεις σε WC ξενοδοχείου πολυτελείας. Αυτό είναι το "standard" τους.
Δεν θα θέλαμε και εμείς να έχουμε τέτοια WC στις εθνικές μας οδούς? Βεβαίως. Πολύ καλύτερα από το να κατουράς στην πικροδάφνη.
Είναι όμως μια πολυτέλεια, την οποία δεν μας παίρνει να απολαμβάνουμε. Δεν έχουμε τέτοια λεφτά για διάθεση, που να τα διαθέσουμε σ' αυτό. Προηγούνται άλλοι τομείς.

Έχω την εντύπωση ότι η επιβολή της ευρωπαϊκής νομοθεσίας σε ΠΟΛΛΟΥΣ τομείς μας έχει χαντακώσει.
Βεβαίως και πρέπει να σταματήσουμε αυτά τα τεμπελόσκυλα που λες από το να τρώνε τσάμπα με τα μαγαζάκια που έχουν στήσει μέσα στα υπουργεία (και σ' αυτό συμφωνώ), αλλά ο τρόπος είναι να κλείσουμε τις βιοτεχνίες τρέϋλερ (που τους τάϊζαν, βεβαίως) και να εισάγουμε τα τρέϋλερ από τη γερμανική Westfalia?
Σε αυτό δεν συμφωνώ.
Αλλά αυτό έχουμε καταλήξει να κάνουμε.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Έναρξη ατομικής εταιρείας 2014, με συμφέρει; 24 Ιουν 2014 18:17 #27

  • Γιώργος (ANTI)
  • Το Άβαταρ του/της Γιώργος (ANTI)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 444
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 94
  • Κάρμα: 9
Αγαπητέ Vladimire,

Εκείνο που λέω είναι ότι πλέον η θέσπιση του CE σε πολλά προϊόντα είναι νόμος της ΕΕ. Σχολιασμός επι τούτου, μας αρέσει, δεν μας αρέσει, κλπ φυσικά μπορεί να γίνονται αλλά το γεγονός δεν αλλάζει. Απλά μέχρι πρόσφατα στην μπανανία υπήρχε το σύστημα του ντεμί, με αποτέλεσμα τα σχετικά πρόστιμα από ΕΕ να τα πληρώνουμε εγώ και εσύ.

Πάμε τώρα στο συγκεκριμένο παράδειγμα. Ο έλληνας βιοτέχνης φτιάχνει καλά (δλδ ικανοποιητικής ποιότητας μη συμμορφούμενα προϊόντα)? Ας κάνει ένα τεχνικό φάκελο με μίνιμουμ κόστος (όχι φυσικά αυτό που αναφέρεις), εφάπαξ και ας πουλήσει σε όλη την Ευρώπη μετά με τον ίδιο φάκελο. Πίστεψε με το κόστος θα είναι πολύ μικρότερο από το να χαρτζιλικώνει κάθε λίγο κ λιγάκι τον κάθε "αρμόδιο". Εάν όμως το προϊόν του φαίνεται καλό, αλλά είναι μάπα, δλδ έχει πάρει σίδηρο από τα σκόπια πχ καμμένο χωρίς χαρτιά στο 1/10 της τιμής και έχει χρησιμοποιήσει κινέζικα ανταλλακτικά τα οποία με τη σειρά τους δεν έχουν CE τότε δικαιολογημένα λέμε ότι αυτός δεν πρέπει να πουλήσει. Σε κάθε περίπτωση το νόημα της προτυποίησης είναι το σύνολο του τεχνικού κόσμου παγκοσμίως να έχει μία κοινή γλώσσα συννενόησης. Αυτό σημαίνει, σε ελεύθερη μετάφραση, εναρμονισμένα πρότυπα

Ξέρω πολλούς έλληνες βιοτέχνες σοβαρούς, που πλέον δουλεύουν και αναπτύσσονται έτσι μόνο με τις εξαγωγές του μα ακόμα περισσότερους που είναι να κλείσουν γιατί δεν είχαν τη γνώση ή δεν ρώτησαν κάποιον ειδικό και πίστευαν ότι θέλουν 50k€ για να κάνουν τον τεχνικό φάκελο.

Τέλος έτσι για να το διασκεδάσουμε να σου πω ότι και οι Κινέζοι μανούλες στην απομίμηση έχουν το δικό τους CE: Chinese Export :) Το έχω δει και αυτό.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Συντονιστές: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.081 δευτερόλεπτα