Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
Θέματα οικονομικής επικαιρότητας
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2

ΘΕΜΑ: Eξοδα φοιτητη το 2014

Eξοδα φοιτητη το 2014 19 Φεβ 2014 22:04 #1

  • jordan11
  • Το Άβαταρ του/της jordan11
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Fresh Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5
  • Κάρμα: 0
Γεια σας παιδιά!!!Παρακολουθώ αρκετό καιρό το φόρουμ και την σελίδα όμως τώρα έκανα και εγγραφή γιατί θέλω να θέσω ένα θέμα που απασχολεί πολλά ελληνικά νοικοκυριά και μιας που οι περισσότερες συζητήσεις εδώ είναι για χρήμα :) .Θα προσπαθήσω να κάνω την σούμα,πόσα πληρώνω δηλαδή συνολικά και όποιος θέλει ας κάνει το ιδιο.Θα ξεκινήσω με τους ''λογαριασμούς''.Εγώ είμαι φοιτητής στις Σέρρες στο ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας και μπορώ να πω ότι τα ενοίκια στην πόλη είναι σχετικά φθηνά με άλλες πόλεις.Οι τιμές κυμαίνονται από 140-220 ευρώ περίπου ανάλογα την περιοχή και την ηλικία της πολυκατοικιας.Οι καινούριες οικοδομές βρίσκονται σχετικά έξω από την πόλη κοντά στο ΤΕΙ. Εγώ προσωπικά πληρώνω 200 ευρώ.Γενικά για τον λογαριασμό του νερού λένε ότι είναι σχετικά ακριβό σε σχέση με άλλες περιοχές.Πληρώνω περίπου 30 ευρώ το δίμηνο/15 το μήνα.Το ρεύμα έρχεται γύρω στα 80 ευρώ το δίμηνο με χαράτσι μέσα που ειναι 25 ευρώ,55 δηλαδή καθαρά/ 27 το μηνα.Κοινοχρηστα τους μήνες του χειμώνα,αν βάλουμε πετρέλαιο πάει γύρω στα 90 το μήνα,χωρίς πετρέλαιο περίπου 12 ευρώ το μηνα.Επιπλεον εχω βάλει ίντερνετ και δίνω περίπου 11 ευρω το μηνα.Σε οτι αφορά τις συγκοινωνίες μπορείς να βγάλεις μηνιαία κάρτα των 10 ευρώ η τρίμηνη με 20.Εγω προσωπικά,και οχι για λόγους οικονομίας και τα λοιπά,πηγαινοερχομαι με τα πόδια,λόγω του οτι είναι σχετικά ''μικρή''πόλη και περπατιεται.Δηλαδη εγώ απέχω 10 λεπτα απο το ΤΕΙ με περπάτημα.Φαγητό συνήθως στην λέσχη,αν υπολογίσουμε το πρωινό,και 2 φορές την βδομάδα από έξω,πάει γύρω στο 50ρικο.Σουπερμάρκετ 100 ευρώ περίπου το μηνα,δηλαδη 25 την βδομάδα μια φορά στο σούπερ μάρκετ και φροντίζω να το τηρώ αυτό.Για διασκέδαση,αν πούμε δυο βράδια και δυο καφέδες την βδομάδα τ