Τα "μικρά γράμματα" των Συμβολαίων απορίπτουν την ταξιδιωτική ασφάλιση των Βρετανών στην Ταϊλάνδη
Φέτος μοιάζει να έχει γίνει ρεκόρ για τους βαριά τραυματισμένους Βρετανούς που έχουν εγκλωβιστεί στην Ταϊλάνδη και δεν μπορούν να πληρώσουν τους ιατρικούς τους λογαριασμούς. Ενώ το βρετανικό υπουργείο Εξωτερικών και ακόμη και ο Τουριστικός Σύνδεσμος της Ταϊλάνδης καταλαβαίνουν τη σημασία της αγοράς κάλυψης ατυχημάτων και ασθενειών, η πραγματικότητα είναι ότι
οι περισσότερες ταξιδιωτικές ασφάλειες δεν έχουν σχεδιαστεί για να καλύπτουν σωτήριες πράξεις ή δαπανηρούς επαναπατρισμούς. Οι συνολικοί λογαριασμοί είναι συνήθως 100.000 GBP και πολύ περισσότερο εάν απαιτείται υπηρεσία αερομεταφοράς.
Η
Ένωση Βρετανών Ασφαλιστών λέει ότι το 17% τοις εκατό όλων των αξιώσεων στο εξωτερικό απορρίπτονται, κυρίως λόγω
έλλειψης τεκμηρίωσης, και προσθέτει ότι η μέση πληρωμή για επιτυχείς αξιώσεις είναι λίγο πάνω από 1.000 GBP.
Με άλλα λόγια, οι ασφαλιστές πληρώνουν κυρίως για μικρά ζητήματα όπως απώλεια αποσκευών ή ακυρώσεις κρατήσεων παρά για επείγοντα ιατρικά περιστατικά.
Το βραβευμένο ιστολόγιο
Travelbunny τονίζει ότι
οι περισσότερες αποτυχίες οφείλονται στα μικρά γράμματα στα συμβόλαια που προστατεύουν τα κεφάλαια των ασφαλιστικών εταιρειών και όχι εσάς.
Ανασκόπηση των ιστότοπων χρηματοδότησης φιλανθρωπικών οργανώσεων, ιδίως του
GoFundMe, αποκαλύπτει ότι τουλάχιστον
23 Βρετανοί (ή οι οικογένειές τους) έχουν κάνει έκκληση για μετρητά τους τελευταίους έξι μήνες για
να πληρώσουν για τραυματικά περιστατικά στην Ταϊλάνδη ή/και να χρηματοδοτήσουν τον επαναπατρισμό. Οι περισσότερες περιπτώσεις αφορούσαν
τροχαία ατυχήματα, συνήθως με
μοτοσικλέτες ή μοτοποδήλατα, με πτώση από κτίρια και κλοπή των ατομικών πραγμάτων. Τα ποσά που ζητήθηκαν στις δημόσιες προσφυγές κυμαίνονταν από 25.000 GBP έως 300.000 GBP
με το μέσο εισόδημα που ελήφθη να είναι περίπου 10 τοις εκατό του διαφημιζόμενου στόχου. Στην καλύτερη περίπτωση, το
crowdfunding για φιλανθρωπικούς σκοπούς είναι ένας
περιφερειακός συνεργάτης παρά κύριος χρηματοδότης.
Οι λόγοι για την αποτυχία των ασφαλιστηρίων συμβολαίων προσδιορίζονται μερικές φορές στις προσκλήσεις crowdfunding.
Σε 10 λεπτομερή τροχαία ατυχήματα, πέντε τραυματίες Βρετανοί δεν έλαβαν κάλυψη επειδή δεν φορούσαν κράνος, δύο βασίζονταν σε βρετανικές άδειες οδήγησης (μόνο οι διεθνείς ή ταϊλανδέζικες άδειες είναι νόμιμες εδώ), δύο συμμετείχαν σε επικίνδυνα αθλήματα (πεζοπορία με ελέφαντα και bungee jumping) και ένας είχε φύγει από το Ηνωμένο Βασίλειο για περισσότερες από 30 ημέρες. Ορισμένες αναφορές ήταν διφορούμενες, για παράδειγμα «Η Amex με απογοήτευσε» ή «Δεν επιτρέπεται ο επαναπατρισμός».
Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι
ούτε μία έκκληση GoFundMe δεν ανέφερε το αλκοόλ ή τα ναρκωτικά ως λόγο άρνησης ασφάλισης –
παρόλο που τα περισσότερα τροχαία ατυχήματα συνέβησαν αργά τη νύχτα.
Ορισμένα νοσοκομεία της Ταϊλάνδης διστάζουν να πραγματοποιήσουν όπως τεστ, καθώς δεν θέλουν να χάσουν τις πιθανότητες επιτυχούς πληρωμής ασφάλισης.
Ωστόσο,
οι ασφαλιστές σε μια μεγάλη απαίτηση θα θέλουν σαφείς αποδείξεις ότι
δεν υπήρχε κατάχρηση αλκοόλ ή ουσιών. Οι
προειδοποιητικές ρήτρες που
χρησιμοποιούνται περισσότερο
στα μικρά γράμματα είναι «πρέπει να λαμβάνεται εύλογη προσοχή» ή «πρέπει να τηρούνται οι εθνικοί νόμοι».
Για παράδειγμα, είναι τεχνικά υποχρεωτικό στην Ταϊλάνδη για τους επιβάτες αυτοκινήτων πίσω καθισμάτων να φορούν ζώνες ασφαλείας, κάτι που, φυσικά, δημιουργεί προβλήματα όταν δεν έχουν τοποθετηθεί.
Οι άτυπες έρευνες στην Ταϊλάνδη δείχνουν ότι μόνο οι μισοί περίπου εισερχόμενοι τουρίστες έχουν οποιοδήποτε είδος ασφάλισης.
Από αυτούς που το κάνουν,
οι περισσότεροι βασίζονται στην ταξιδιωτική ασφάλιση που μπορεί να τους χρεώσει το 5% του συνολικού κόστους των διακοπών.
Εκτός από την
επίγνωση των μικρών γραμμάτων Συμβολαίων, η καλύτερη συμβουλή είναι πιθανώς να μείνετε μακριά από την ενοικίαση οχήματος με κάθε κόστος.
Εάν συμβεί κάτι δυσάρεστο, μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι η ασφαλιστική σας εταιρεία δεν θα αφήσει πέτρα που να μην ψάξει.
Αυτό είναι εγγυημένο.
Πηγή:
www.pattayamail.com/latestnews/news/smal...e-in-thailand-428796
Μια αξιοσημείωτη παρατήρηση διευκρίνηση που μας αφορά και στην Ελλάδα αλλά και τους Βρετανούς (ισχύει) ειναι οτι οι κάτοχοι διπλώματος οδήγησης ΙΧ εχουν δικαίωμα και μετην Βρετανική Νομοθεσία να οδηγούν μηχανάκια ΕΩΣ τα 50cc.
Στην Thailand τα περισσότερα γραφεία ενοικίασης ΟΛΑ σχεδόν τα μηχανάκια ειναι απο 125cc και πάνω και επομένως οι επιβάτες τους
ΔΕΝ καλύπτονται απο τις Ιδιωτικές Ασφαλιστικές.
Τα ιδια αφορούν και την παραβατικότητα διπλώματος οδήγησης οπως και την ασφάλεια οδήγησης σε μηχανάκια.
Να το καταλάβετε αν οδηγείτε με δίπλωμα ΙΧ μηχανάκια πάνω απο 50cc oι Ιδιωτικές Ασφαλιστικές το εκλαμβάνουν επικίνδυνη δραστηριότητα sport και δεν σας καλύπτει το συμβόλαιο.
Οι δυτικές Πρεσβείες και Προξενεία στην Bangkok γιατί δεν ειναι συμβεβλημένες με συγκεκριμένα Δημόσια Νοσοκομεία ωστε να καλύπτουν τις νοσηλείες των πολιτών τους;
Bάζουμε τον λύκο να φυλάει τα.....πρόβατα με την ανάμειξη των Ιδιωτικών Ασφαλιστικών Επαγγελματιών Υγείας.
Δισφημούν και την Χώρα υποδοχής αλλά και προέλευσης των επισκεπτών της Thailand.
Εγω πριν απο χρόνια με παπάκι δικαβαλο οδηγούσα σε ψιλοβροχο με 30χλμ στην πολη μου και ετυχε και πατησε η ροδα πετρελαια απο καποιο φορτηγό και πέσαμε κατω (συρθήκαμε στα 10 m παρολο την μικρη ταχυτητα 30χλμ και το γραφωγιατι φοραγα ξεβαμενο bluejean να μην το λερωνα.
Ενας μαγαζατορας μας πήρε μετα την πτωση και την βρωμια πετρέλαια που ειχαμε στα παντελόνια και μας πήγε στο πολυτελέστατο καταστημά τους να κατσουμε .....σε ασπρα σαλονια δερμάτινα που ειχε .
Αρνηθήκαμε μην...τα λερώσουμε και μας εβαλε με το ζόρι ο ανθρωπος να "συνέλθουμε" γιατι ο δευτερος στο παππι συνεπιβάτης συρθηκε πιανοντας προφυλακτήρα ημιφορτηγού που ερχόταν πισω μας και εγω επιασα το τιμόνι στο παπί και εκανα εγκατάλειψη μετα απο 8 μέτρα,......
Τι θελω να πώ;
Η ευγνωμοσύνη δεν ξεχνιέτε!