Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
Διαδικασία ανοίγματος λογαριασμού στο εξωτερικό, επιτόκια, κριτικές. Επιτόκια Βουλγαρίας

ΘΕΜΑ: βουλγαρικές πινακίδες

βουλγαρικές πινακίδες 25 Ιαν 2013 18:19 #28

  • ΣΤΑΜΑΤΗΣ
  • Το Άβαταρ του/της ΣΤΑΜΑΤΗΣ
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 2231
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1096
  • Κάρμα: 97 (23)
Χωρίς να με αφορά προσωπικά το θέμα παρεμβαίνω να πώ οτι έχει απαντηθεί από εμένα και τον Σωτήρη η όλη διαδικασία . Ολη η νομιμότητα της κατοχής και οδήγησης ενος αυτοκινήτου με βουλγαρικές πινακίδες εαν μιλάμε για εταιρικό έγγυται στο να ειανι η εταιρία ενεργή πραγματική με πραγματική έδρα και οχι μαιμού . Αυτό δίνει άμεσα το κλειδί που ονομάζεται άδεια παραμονής στην Βουλγαρία . Μετά ο έχων ακίνητο σπιτι γραφείο αποθήκη κτλ εκεί μπορεί να βγάλει άδεια παραμονής και καλύπτεται από τον νόμο . Τέλος εαν οπως λεει ο φίλος έχει νοικιάσει σπίτι εκεί πάλι βγάζει άδεια παραμονής . Τα κοστη και οι υποχρεώσεις ειναι γνωστά τα έχουμε πει και επανέλαβε και ο φίλος αρκετά .
Τελος στο παράδειγμα που αναφέρεις soto εχεις θέμα μιας και με κατατεθημένες πινακίδες μόνο με εικονική πώληση μπορείς να το μετακινήσεις διαφορετικά πληρώνοντας τελη βαζοντας πινακίδες και αφαίρεση εκεί με τις παραπάνω προυποθέσεις . Αυτά .
Τωρα για αλλαγή νόμων δεν ξέρω απλά για ελέγχους που έχουμε πει , ενεργες εταιριες , πραγματικά αγραφεία , πραγματικές οδούς παραμονής . Καμια αλλαγή νόμου δεν ξέρω όλα ρυθμίζονται απο ευρωπαική νομοθεσία . Αν τηρείς όλες τις προυποθέσεις κανεις δεν μπορεί να σου κάνει κάτι .
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

βουλγαρικές πινακίδες 26 Ιαν 2013 09:36 #29

  • soto51
  • Το Άβαταρ του/της soto51
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 7024
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2270
  • Κάρμα: 200 (94)
Κατ’ αρχήν Σταμάτη, αυτοκίνητο με κατατεθειμένες άδεια & πινακίδες κινείται νόμιμα, δυο μέρες κάθε μήνα, πληρώνοντας στη ΔΟΥ 4 ευρώ την ημέρα, η οποία σου δίνει «προσωρινή άδεια κυκλοφορίας» για 2 24ωρα.

Σου βάζω εδώ τη σχετική άδεια και την πινακίδα

AdeiaMnoNames.jpg


PinakidaM-NoName.jpg


(Προσόν της πινακίδας: Στη φωτογραφία από το αυτόματο ραντάρ ταχύτητας της Αττικής οδού δεν φαίνεται το νούμερο. Είναι χαρτόνι, μη ανακλαστικό, και βλέπεις πως γράφουν τα στοιχεία).

Άρα με αυτήν πας (σε μια μέρα) μέχρι τα Βουλγαρικά σύνορα. Άπαξ και μπεις στη Βουλγαρία, δε νομίζω οι Βούλγαροι να ενδιαφέρονται αν έχεις πληρώσει τέλη στην Ελλάδα. Θέλω να πω, δεν χρειάζεται να «ανασύρεις» κανονικές πινακίδες (πληρώνοντας τα τέλη του έτους) για να το κινήσεις μέχρι τα σύνορα.

Το «Μ» που βλέπεις το έβγαλα και πήγα 2 μέρες εκδρομή το καλοκαίρι. Αν θέλεις 4 μέρες εκδρομή, βγάζεις 30, 31, 1 και 2 «του μηνού», και πας τετραήμερο.

Φτάνω λοιπόν στη Βουλγαρία (έχω να πάω από το 1985 – επί Ζίπκωφ) και θέλω να βγάλω πινακίδες (και να ξαναγυρίσω μ’ αυτές στην Ελλάδα κατόπιν). Τι πρέπει να κάνω? Αυτό ρωτάω το φίλο που μένει εκεί.

Kostas spyro, ας πάμε στην ερώτηση μου (και απάντηση σου) αρ. 3:

«Έχει δικαίωμα αυτός ο εντελώς Έλληνας (κάτοικος Ελλάδος, με Ελληνικό ΑΦΜ κλπ) να οδηγεί αυτό το αυτοκίνητο εντός Ελλάδας?»
Λες:
>> 3 > ΝΑΙ , ειναι Ε.Ε. πχ Στην Γερμανία, δηλώνεις κατοικία στο Δημαρχείο, παίρνεις το χαρτί, αγοράζεις αμάξι και ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙΣ΄οπου θέλεις. ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ για το αυτοκίνητο στην Γερμανια. Το ΙΔΙΟ και εδώ. Η Βουλγαρία είναι Ε.Ε.

Στη Γερμανία, φίλε, ΔΕΝ χρειάζεται να δηλώσεις κάτοικος εκεί, ώστε να αγοράσεις αυτοκίνητο. Άσε που δεν μπορείς κι όλας να δηλώσεις έτσι, στο ξεκάρφωτο «Μένω εδώ». Έστω και νοικιάζοντας σπίτι.
Αυτοκίνητο αγοράζεις (από οποιαδήποτε μάντρα), σου βγάζουν και πινακίδες, αλλά «Zoll», (που ισχύουν για λίγες μέρες, μέχρι να ξαναφύγεις).
Το ίδιο και στην Αμερική (ΗΠΑ). Βγαίνεις από το αεροπλάνο, μπαίνεις σε μια μάντρα και αγοράζεις αυτοκίνητο (στο όνομα σου με το διαβατήριο σου). Αντί να νοικιάσεις. Αρκεί να έχεις τα ντάλλαρς.

Εδώ μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που κυκλοφορεί στην Ελλάδα, έχει πάψει να κυκλοφορεί (λόγω κατάθεσης) και σε ρωτάω γι αυτό το αυτοκίνητο ΠΩΣ θα πάρει πινακίδες BG, που λες ότι γίνεται, και είναι και φτηνά.
ΠΩΣ γίνεται?
ΔΕΝ θέλω να αγοράσω άλλο αυτοκίνητο στη Βουλγαρία, έχω 4 εδώ και ένα στις ΗΠΑ, με φτάνουν.

Γίνεται?

Γιατί από τα 4, πέρσι κατέθεσα πινακίδες στα δύο !
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

βουλγαρικές πινακίδες 26 Ιαν 2013 11:47 #30

  • Σωτήρης (sotiris)
  • Το Άβαταρ του/της Σωτήρης (sotiris)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Expert Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 105
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
  • Κάρμα: 5 (8)
Η διαδικασία για να αποκτήσει αυτοκίνητο Βουλγάρικες πινακίδες ενώ πρώτα κυκλοφορούσε με Ελληνικές πινακίδες είναι η εξής

1) ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ του αυτοκινήτου από το Ελληνικό μητρώο του ΥΜΕ,
2) Εκδοση των απαραίτητων εγγράφων για να εκτελωνιστεί προς ΕΞΑΓΩΓΗ το συγκεκριμένο όχημα.
3) Εκδοση προσωρινών πινακίδων (ΤΣΟΛ) & ασφάλισης ώστε να ταξιδέψει μέχρι τον τόπο προορισμού (πχ Σόφια)

4) Στην Βουλγαρία θα πρέπει να δημιουργηθεί εταιρεία (ΕΠΕ) στην οποία θα μεταβιβαστεί το αυτοκίνητο, να εκδοθούν οι Βουλγάρικες πινακίδες και να περάσει από το Βουλγάρικο ΚΤΕΟ.

Για τα βήματα 1,2 & 3 θα χρειαστείς κάποιον έμπειρο εκτελωνιστή στην Ελλάδα που ασχολείται με αυτά τα θέματα, ενώ για το 4) θα χρειαστείς κάποιο γραφείο στην Βουλγαρία που ειδικεύεται σε άνοιγμα εταιρειών. Απ οτι γνωρίζω, οι Βούλγαροι έχουν γίνει πιό αυστηροί και ξεσκονίζουν τις εταιρείες-σφραγίδες, που είχαν μοναδικό λόγο ύπαρξης την κατοχή ενός αυτοκινήτου και δεν παρουσίαζαν εμπορικές συναλλαγές.

Υπολόγιζε το πάγιο κόστος δημιουργίας της εταιρείας (περίπου 600 Ευρώ), τα αρχικά έξοδα μετακίνησης και διαμονής για 3 μέρες (περίπου 300 Ευρώ), το μηνιαίο κόστος του λογιστή της εταιρείας σου στην Βουλγαρία (80 Ευρώ Χ 12 = 960 Ευρώ), καθώς και ένα ταξίδι τον χρόνο για το ΚΤΕΟ, οπότε ίσως και να σου έρχεται μία-η-άλλη από αυτά που θα γλυτώσεις στην Ελλάδα.

Εάν η εταιρεία που θα φτιάξεις στην Βουλγαρία έχει πραγματική εμπορική δραστηριότητα, τότε θα πρέπει να υπολογίσεις επιπλέον και τις εισφορές στο Βουλγάρικο ΤΕΒΕ.

Το σημαντικότερο (κατά την γνώμη μου) είναι οτι έχουν γίνει πολύ αυστηροί οι έλεγχοι για τις εταιρείες-σφραγίδες.

Στην πρώτη σελίδα του νήματος Σύσταση Εταιρείας στην Βουλγαρία έχει στοιχεία επικοινωνίας από Βουλγάρικα γραφεία. Καλό θα είναι να επικοινωνήσεις με κάποιους απ αυτούς για να σου δώσουν πιό πλήρη εικόνα.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΣΤΑΜΑΤΗΣ

βουλγαρικές πινακίδες 26 Ιαν 2013 14:49 #31

  • ΣΤΑΜΑΤΗΣ
  • Το Άβαταρ του/της ΣΤΑΜΑΤΗΣ
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 2231
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1096
  • Κάρμα: 97 (23)
Ωραιος ο Σωτήρης στα ανέφερε φίλε ακτιβώς για την περιπτωσή σου με τις κατατεθημένες πινακίδες . Στο σημείο 4 υπάρχει και η εναλακτική της μη ίδρυσης εταιρίας αλλά η αγορά του αυτοκινήτου απο εταιρία εκει και η πωλησή του μετά σε εσένα . Αυτό βέβαια έχει κόστος . Δεν θα κάνει την εικονική αγορά ο άλλος για την ψυχή της μάνας του . Με τις προσωρινές δεν νομίζω να περνάς τα σύνορα .
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

βουλγαρικές πινακίδες 26 Ιαν 2013 18:04 #32

  • soto51
  • Το Άβαταρ του/της soto51
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 7024
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2270
  • Κάρμα: 200 (94)
Δεν το συζητάω για διαγραφή από τα μητρώα του Ελληνικού ΥΜΕ.
Ο συνονώματος Σωτήρης μάλλον καλά τα λέει, γιατί φαίνεται πως τα ξέρει.
Αλλά τα λεγόμενα του δεν κουμπώνουν με τις δικές μου επιθυμίες. Δεν θέλω να κάνω επίσημη εξαγωγή του αυτοκινήτου. Μετά μπορεί να βρεθεί κάποιος στουρνάρας και να με ρωτάει: "Τι έκανες τα λεφτά που έβγαλες όταν πούλησες το αυτοκίνητο έξω?" Μπορεί για να ξαναμπεί να πρέπει να πληρώσει πάλι τέλη ταξινόμησης. Μπορεί, μπορεί, μπορεί. Με αυτούς εδώ δεν είναι να μπλέκεις. Έχω καταθέσει πινακίδες, το έχω στην κατοχή μου γιατί είμαι φτωχός και δεν μπορώ να το κυκλοφορώ, πάει τελείωσε. Μεχρι εκεί. Δεν πρόκειται να τους δώσω τίποτα άλλο.

Να σας πω όμως μια άλλη σκέψη που είχα κάνει πέρσι, αλλά δεν την πραγματοποίησα:

Το αυτοκίνητο αυτό δεν είναι για κάθε μέρα, αλλά είναι για ταξίδι στο εξωτερικό (που έχω πάει στο παρελθόν με το ίδιο). Απόλαυση. Τύφλα να έχουν τα αεροπλάνα και τα αεροδρόμια και τα ταξί που πρέπει να ψάχνεις κουβαλώντας τη βαλίτσα σου.
Είναι απ' αυτά που όταν φτάσεις σε ένα ξενοδοχείο και το δίνεις να στο παρκάρουν, τα βάζουν στη μεριά που βάζουν τις Rolls, Bendley, Aston Martin, Ferrari, τέτοια. Όχι με τις Mercedes σειρά "Ε".
Είναι απ' αυτά που όταν μετά από 3-4 ώρες autobahn ή autostrada λες: "Ας σταματήσουμε κάπου ρε παιδιά να ξεμουδιάσουμε, θέλω και να κατουρήσω", σταματάς, κατουράς, και μετά ξαναμπαίνεις και κάθεσαι στη θέση του οδηγού μέχρι να μαζευτούν και οι άλλοι. Δεν υπάρχει πιο άνετη θέση από αυτή που καθόσουν μέχρι τότε, οπότε προτιμάς να είσαι μέσα, αντί για έξω. Έστω και στο διάλειμμα.

Αλλά όπως σας είπα και για το γαμώτο και μόνο (χώρια που το τεκμήριο θα με ζόριζε αν προστίθετο στα υπόλοιπα) αποφάσισα να ΜΗΝ τους πληρώσω τα 1.320 (x 2 χρόνια = 2.640 τώρα) και να το βλέπω να κάθεται. Συν ακόμα ένα 3.000cc (2 x 800 = 1.600) σύνολο 4.240 δεν εισπράξανε από μένα για 2012 και 2013. Είμαι αρκετά μεγάλος και μόνο έτσι μπορώ να κάνω αντίσταση. Όχι πετώντας πέτρες στα ΜΑΤ.

Μια εκδρομή το καλοκαίρι θα ήθελα να την πάω όμως για κανα μήνα στην Ευρώπη. Και έψαξα να δω πως θα μπορούσε να γίνει αυτό.
Μάλλον γίνεται:

Κατ' αρχήν έβγαλα ένα ζευγάρι πινακίδες ίδιες με τις αποσυρθείσες, από κάποιο από τα μαγαζιά που κάνουν αυτή τη δουλειά. Υπάρχουν 3-4 στην Αθήνα, στη Λιοσίων, στην Αγ. Κωσταντίνου και αλλού. Κόστος 2 πινακίδων 20-25 ευρώ. Ίδιες με τις κρατικές, μόνο που δεν έχουν επάνω τους το εθνόσημο.
Κατά δεύτερον ΠΡΙΝ καταθέσω, έβγαλα καλό έγχρωμο αντίγραφο (διπλή όψη) της άδειας κυκλοφορίας, και πήγα σε ένα ΚΕΠ και το θεώρησα ως "ακριβές αντίγραφο".

Σκέφτηκα λοιπόν τα εξής:
-Βγάζω ένα "Μ" για κάποια μέρα. Κάνω ασφάλεια με τον αριθμό του "Μ" για την ίδια μέρα.
-Βγάζω ασφάλεια για ένα μήνα με τον αριθμό που έχει κατατεθεί στη ΔΟΥ και πράσινη κάρτα ασφάλισης (για εξωτερικό).
-Το οδηγάω μέχρι την Πάτρα τη μέρα του "Μ".
-Το βάζω στο πλοίο για Ιταλία (κανένας έλεγχος).
-Βγαίνω στην Ανκόνα (κανένας έλεγχος).
-Αφαιρώ τη χάρτινη πινακίδα "Μ" και βάζω το δικό του παλιό νούμερο (πινακίδες από Λιοσίων).
----Θα έχω:
-Θεωρημένο αντίγραφο της άδειας κυκλοφορίας (στο όνομα μου). Και πλαστικοποιημένο μάλιστα.
-Πινακίδα (χωρίς εθνόσημο),
-Ασφάλεια (πράσινη κάρτα) που ισχύει για το αυτοκίνητο της άδειας.

Τι με εμποδίζει να κυκλοφορώ στην Ευρώπη? Μάλλον τίποτα. Δε νομίζω ότι κανένας Ευρωπαίος τροχονόμος ή εφοριακός ή τελωνειακός θα ενδιαφερθεί αν το αυτοκίνητο έχει πληρώσει τέλη κυκλοφορίας στην Ελλάδα, ή γιατί η πινακίδα του δεν έχει εθνόσημο GR. Δεν είναι κλεμμένο (νούμερα πλαισίου ΟΚ), είναι στο όνομα μου, έχει ασφάλεια που ισχύει. Περάστε.

ΔΕΝ το έχω κάνει (ακόμα).
Αλλά σκέφτομαι σοβαρά να το κάνω το καλοκαίρι.
-Κενό:
Επιστρέφοντας (μετά από 25-30 μέρες), δεν θα έχω εν ισχύει "Μ" για τη διαδρομή Πάτρα-Αθήνα.
-Λύση:
Θα βγάλω άλλο ένα Μ (το βγάζει μόνο η ΔΟΥ που κρατάει τις πινακίδες). Εν ανάγκη το αυτοκίνητο θα μείνει σε γκαράζ στην Πάτρα για 1-2 μέρες (αν χρειαστεί να πάω ο ίδιος με τον προαστειακό).

Το βλέπετε να κολλάει κάπου?

Και μια άλλη ερώτηση (θεωρητική για μένα, κουβέντα να γίνεται όμως) : Λες, Σωτήρη, "έχουν γίνει πολύ αυστηροί οι έλεγχοι για τις εταιρείες-σφραγίδες". Ποιός τους κάνει? Ο τροχονόμος που σε σταματάει? Ο τελωνειακός Γερμανία-Ελβετία? Και τι σημαίνει "Εταιρεία-Σφραγίδα"? Είναι νομικός όρος? Ή είναι εταιρεία, (=νομικό πρόσωπο, με ΑΦΜ, γραμμένη στα επιμελητήρια κλπ) ή δεν είναι.
Αν είναι, τι κάνει την "Ψαλιδεργική Α.Ε." να ξεχωρίζει από την "Χαλυβουργική Α.Ε."? Ο τζίρος? Το προσωπικό? Τα ίδια κεφάλαια?
Δε μιλάμε για εταιρεία που υπάρχει μόνο πάνω σε μια σφραγίδα (κυριολεκτώ: Παραγγέλνεις ό,τι σφραγίδα θέλεις). Μιλάμε για εταιρεία που έχει ιδρυθεί και υπάρχει γραμμένη στα αντίστοιχα κιτάπια. Ποιος θα πει ότι είναι "σφραγίδα"?
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

βουλγαρικές πινακίδες 26 Ιαν 2013 21:14 #33

  • ΣΤΑΜΑΤΗΣ
  • Το Άβαταρ του/της ΣΤΑΜΑΤΗΣ
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 2231
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1096
  • Κάρμα: 97 (23)
αι μια άλλη ερώτηση (θεωρητική για μένα, κουβέντα να γίνεται όμως) : Λες, Σωτήρη, "έχουν γίνει πολύ αυστηροί οι έλεγχοι για τις εταιρείες-σφραγίδες". Ποιός τους κάνει? Ο τροχονόμος που σε σταματάει? Ο τελωνειακός Γερμανία-Ελβετία? Και τι σημαίνει "Εταιρεία-Σφραγίδα"? Είναι νομικός όρος? Ή είναι εταιρεία, (=νομικό πρόσωπο, με ΑΦΜ, γραμμένη στα επιμελητήρια κλπ) ή δεν είναι.
Αν είναι, τι κάνει την "Ψαλιδεργική Α.Ε." να ξεχωρίζει από την "Χαλυβουργική Α.Ε."? Ο τζίρος? Το προσωπικό? Τα ίδια κεφάλαια?
Δε μιλάμε για εταιρεία που υπάρχει μόνο πάνω σε μια σφραγίδα (κυριολεκτώ: Παραγγέλνεις ό,τι σφραγίδα θέλεις). Μιλάμε για εταιρεία που έχει ιδρυθεί και υπάρχει γραμμένη στα αντίστοιχα κιτάπια. Ποιος θα πει ότι είναι "σφραγίδα"?

Μπορει να σου φένεται απιστευτο η απάντηση ειναι απλή και δυσάρεστη για εμάς τους Ελληνάρες με τις cayenne και τις Χ4 το Βουλγαρικό κράτος . Απλά . Οπως θα έπρεπε εδώ και καιρό να λέμε το Ελληνικό Κρατος . Λυπάμαι soto αποπη η συζητηση ,
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

βουλγαρικές πινακίδες 26 Ιαν 2013 21:23 #34

καλησπέρα, να βοηθήσω ήθελα. Ουτε να μπερδέψω ούτε να ενοχλήσω.
1 . Στην Γερμανία βγαζεις ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ πινακίδεσ με διεύθυνση, πληρώνεις εφορία και ασφάλεια εκεί . τοκανα τον Νοεμβριο !!!! . Αλλ'α δεν μας ενδιαφέρει Γερμανία.
2. Μιλάμε μόνο για εταιρείςσ μαιμου ότι εκεί τα πράγματα θα είναι ΠΑΝΤΑ επικύνδυνα.

ΓΙΑΤΙ δεν σκεπτοσαστε την ΝΟΜΙΜΗ ΛΥΣΗ ?

Πρέπει να κάνουμε ΠΑΝΤΑ μιμουδιεσ?
Καμιά φορά ξέρετε είναι η φθηνότερη

>>>> ΔΥΣΤΥΧΩΣ με τα παπαγαλακια (ΑΝΤ1 - STAR - ΗΜΕΡΗΣΙΑ κλπ) τα πράγματα παίρνουν άλλες διαστάσεις και οι Βουλγαροι (επειδή τόσοι δουλεύουν στην Ελλάδα φοβούνται), ΜΑΛΛΟΝ θα αλλάξουν τον νόμο απόκτησης αδειας και πινακίδας. www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=5470451 (Гърци се спасяват у нас от данъци) βαλτο στο google chrome για μετάφραση . ΕΔΩ θα βρείτε τον σάλλο που γινεται αυτες τις μέρες.
Η ΓΡΗΓΟΡΗ ΛΥΣΗ που διαβάζει τώρα η κοπέλα μου (θα το δουλέψω λίγο), είναι η αγορά κατοικίας στην Βουλγαρία ΙΣΧΥΕ και ΙΣΧΥΕΙ και θα είναι ο πλέον ΣΙΓΟΥΡΟς , ΝΟΜΙΜΟΣ και ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ τροπος με το αυτοκίνητο στο ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ !!! , αλλά όλα θα ξεκαθαρίσουν σε λίγες μέρες . ΔΕΝ νομίζω να χρειάζεται να σου πω το ΠΟΟΟΣΟ ΦΤΗΝΑ ειναι εδώ και το τι βρίσκεις (ανάλογα τι θέλεις και για ποιό λόγο) . Η εφορία κατοικίας είναι 50-100Ε το χρόνο αναλόγως περιοχής. Ακομη και να αγοράσεις μαζί με 10 άλλους μπορείς !!!!
ΓΙΑ τις εταιρείες, σκέφτονται να βάλουν πλαφόν κινήσεως ένα ποσό εξαμήνου . Ετσι θα φάνε τις "μαιμούδες"
<<<<

Ανθρωποι που έχουν δουλειά εδω χρόνια τώρα και είναι νόμιμοι, ΔΕΝ χρειάζεται να φοβουνται τιποτε !!!


στην διάθεσή σου / σας
Κωνσταντίνος - Daniela
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

βουλγαρικές πινακίδες 26 Ιαν 2013 21:26 #35

του ελεγχους τους κανει ΑΥΤΗ την στιγμή το Βουλγαρικό Κράτος και δίνει τα στοιχεία στην Ελλάδα.
Συντομα υα ανακοινώσουν το ποσες βουλγάρικες πινακίδες ξήλωσαν ..... περιμένετε να δείτε
Τελευταία διόρθωση: 26 Ιαν 2013 21:26 από kostas spyro (Konstantinos BG).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

βουλγαρικές πινακίδες 26 Ιαν 2013 21:40 #36

  • soto51
  • Το Άβαταρ του/της soto51
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 7024
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2270
  • Κάρμα: 200 (94)
kostas spyro έγραψε:
του ελεγχους τους κανει ΑΥΤΗ την στιγμή το Βουλγαρικό Κράτος και δίνει τα στοιχεία στην Ελλάδα.
Συντομα υα ανακοινώσουν το ποσες βουλγάρικες πινακίδες ξήλωσαν ..... περιμένετε να δείτε
Δε σε καταλαβαίνω ρε φίλε.
Δε με αφορά κι όλας, αλλά είπαμε, κουβέντα να γίνεται.
Όταν λες "το Βουλγαρικό κράτος" ποιόν εννοείς? Ποιός σε σταμτάει και σου λέει: "Ααααα! Ψαλιδεμπορική Α.Ε! Είσαι μαίμού!" Ο μπάτσος? Ο παρκαδόρος? Ο βενζινάς? Ποιος? Γιατί ένα "κράτος" δεν κάνει ελέγχους, κάποια όργανα του τον κάνουν. Τι σε ρωτάνε? Ποιά είναι τα κριτήρια τους για το αν θα σου ξηλώσουν τις πινακίδες ή όχι?

Και μια άσχετη ερώτηση:
Κάνεις μεσιτείες για σπίτια στη Βουλγαρία?
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Συντονιστές: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.079 δευτερόλεπτα