Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
Τράπεζες που ανοίγουν λογαριασμούς κατάθεσης χωρίς την ανάγκη φυσικής παρουσίας tsig.gr/foreign-bank-deposits/online

ΘΕΜΑ: NEMEA BANK (MALTA)

Re:Απ: NEMEA BANK (MALTA) 28 Μαρ 2015 00:02 #154

  • Ιωάννης (mousatos)
  • Το Άβαταρ του/της Ιωάννης (mousatos)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 338
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 93
  • Κάρμα: 7 (3)
Γιώργος Σ. (Βελερεφόντης) έγραψε:

Όπως λέγαν οι παλιοί, όπου ακούς πολλά αυγά (=υψηλά επιτόκια), κράτα και μικρό καλάθι. Επίσης, καλό είναι να μη βάζουμε όλα τα αυγά στο ίδιο καλάθι. Γενικά, βρίσκω τις παροιμίες με τα αυγά και τα καλάθια πολύ διδακτικές :)

Σιγά τα επιτόκια... :laugh:
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

NEMEA BANK (MALTA) 30 Μαρ 2015 14:27 #155

  • apom
  • Το Άβαταρ του/της apom
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Expert Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 99
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 19
  • Κάρμα: 1
Ανοιξα έναν λογαριασμο στην τραπεζα... αλλα στις πληροφοριες του εξερχομενου εμβάσματος αναφερει ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ NEMEA BANK ATHENS... Τι σημαίνει αυτό?
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

NEMEA BANK (MALTA) 30 Μαρ 2015 21:40 #156

  • Αλέξης (Alexiosvas)
  • Το Άβαταρ του/της Αλέξης (Alexiosvas)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Junior Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 22
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 19
  • Κάρμα: 0
gus (gus326) έγραψε:
Αλέξης (Alexiosvas) έγραψε:
ΚΩΣΤΑΣ (dreamboxer) έγραψε:
1) Η αποστολή εμβάσματος (σε εργάσιμη ημέρα) σε πόσο χρονικό διάστημα γίνεται η ενημέρωση μου...???
2) Εάν το ποσό που έχω καταθέσει δεν είναι σε προθεσμιακή, έχει κάποιο κέρδος τόκου...?? και εάν ΝΑΙ κάθε πότε χρονικά πιστώνετε αυτό το ποσό???

Καλησπέρα, συνήθως 2 εργάσιμες ημέρες για μεταφορές χρημάτων μέσω SEPA. Από και προς λογαριασμό Nemea η μεταφορά γίνεται σε άμεσο χρόνο, όπως η αποστολή ενός email. Όχι, δεν θα υπάρξει κανένα κέρδος τόκου αν ο λογαριασμός δεν είναι ταμιευτηρίου ή προθεσμιακής κατάθεσης.

Καλησπέρα,
για να κάνω authenticate μου ζητά να κατεβάσω APP για Android or IPhone. Με Windows Phone δεν παίζει κάτι;

Ευχαριστώ

Δυστυχώς όχι
SEM Specialist, Support Hero, Traveller and Dreamer!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

NEMEA BANK (MALTA) 30 Μαρ 2015 22:09 #157

  • gus (gus326)
  • Το Άβαταρ του/της gus (gus326)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 1784
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 695
  • Κάρμα: 36
Αλέξης (Alexiosvas) έγραψε:
gus (gus326) έγραψε:
Αλέξης (Alexiosvas) έγραψε:
ΚΩΣΤΑΣ (dreamboxer) έγραψε:
1) Η αποστολή εμβάσματος (σε εργάσιμη ημέρα) σε πόσο χρονικό διάστημα γίνεται η ενημέρωση μου...???
2) Εάν το ποσό που έχω καταθέσει δεν είναι σε προθεσμιακή, έχει κάποιο κέρδος τόκου...?? και εάν ΝΑΙ κάθε πότε χρονικά πιστώνετε αυτό το ποσό???

Καλησπέρα, συνήθως 2 εργάσιμες ημέρες για μεταφορές χρημάτων μέσω SEPA. Από και προς λογαριασμό Nemea η μεταφορά γίνεται σε άμεσο χρόνο, όπως η αποστολή ενός email. Όχι, δεν θα υπάρξει κανένα κέρδος τόκου αν ο λογαριασμός δεν είναι ταμιευτηρίου ή προθεσμιακής κατάθεσης.

Καλησπέρα,
για να κάνω authenticate μου ζητά να κατεβάσω APP για Android or IPhone. Με Windows Phone δεν παίζει κάτι;

Ευχαριστώ

Δυστυχώς όχι
Δλδ η μονη λύση για πρόσβαση είναι αγορά αλλου κινητού;
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

NEMEA BANK (MALTA) 01 Απρ 2015 16:26 #158

  • Αλέξης (Alexiosvas)
  • Το Άβαταρ του/της Αλέξης (Alexiosvas)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Junior Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 22
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 19
  • Κάρμα: 0
starmaker έγραψε:
Καλησπερα,

ενδιαφερομαι για λογαριασμο αλλα θα ηθελα να μαθω τα εξης (επισης να απαντησουν και οσοι αλλοι ξερουν):

1) στις ηλεκτρονικες συναλλαγες εχετε καποια εξτρα ασφαλεια (token ή εστω μηνυμα στο κινητο; )
2) τι ποινη υπαρχει στην περιπτωση πρόωρης αναληψης απο προθεσμιακη
3) το ταμειο προστασιας καταθετη της Μαλτας κατω απο ποιες συνθηκες μπορει να αποβαλλει μια τραπεζα και καθε ποτε γινεται επαναξιολογηση των τραπεζων;

1) Δεν παρέχουμε συσκευές πρόσθετου κωδικού ασφαλείας ούτε αποστέλλουμε μηνύματα στο κινητό. Όλως αντιθέτως, οι πελάτες μας χρησιμοποιούν την εφαρμογή ModirumID στο κινητό ή ταμπλετ τους (Android ή iOS) για να δημιουργήσουν ένα νέο κωδικό ασφαλείας.

2) Όταν ο πελάτης αιτήσει τη διακοπή ή τροποποίηση της σύμβασης προθεσμιακού λογαριασμού, θα ενημερωθεί αν η αίτηση του έγινε αποδεκτή κι αν υπάρξουν τέλη ποινής.

3) Το γεγονός ότι η τράπεζα είναι Μέλος του Συστήματός Αποζημίωσης Καταθετών, καθορίζεται κατά την χορήγηση της άδειας και δεν προβλέπεται καμία διαδικασία επαναξιολόγησης από τη σύσταση του εν λόγω συστήματος.
SEM Specialist, Support Hero, Traveller and Dreamer!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross)

NEMEA BANK (MALTA) 01 Απρ 2015 16:31 #159

  • Αλέξης (Alexiosvas)
  • Το Άβαταρ του/της Αλέξης (Alexiosvas)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Junior Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 22
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 19
  • Κάρμα: 0
gus (gus326) έγραψε:
Αλέξης (Alexiosvas) έγραψε:
gus (gus326) έγραψε:
Αλέξης (Alexiosvas) έγραψε:
ΚΩΣΤΑΣ (dreamboxer) έγραψε:
1) Η αποστολή εμβάσματος (σε εργάσιμη ημέρα) σε πόσο χρονικό διάστημα γίνεται η ενημέρωση μου...???
2) Εάν το ποσό που έχω καταθέσει δεν είναι σε προθεσμιακή, έχει κάποιο κέρδος τόκου...?? και εάν ΝΑΙ κάθε πότε χρονικά πιστώνετε αυτό το ποσό???

Καλησπέρα, συνήθως 2 εργάσιμες ημέρες για μεταφορές χρημάτων μέσω SEPA. Από και προς λογαριασμό Nemea η μεταφορά γίνεται σε άμεσο χρόνο, όπως η αποστολή ενός email. Όχι, δεν θα υπάρξει κανένα κέρδος τόκου αν ο λογαριασμός δεν είναι ταμιευτηρίου ή προθεσμιακής κατάθεσης.

Καλησπέρα,
για να κάνω authenticate μου ζητά να κατεβάσω APP για Android or IPhone. Με Windows Phone δεν παίζει κάτι;

Ευχαριστώ

Δυστυχώς όχι
Δλδ η μονη λύση για πρόσβαση είναι αγορά αλλου κινητού;

Στην παρούσα φάση, μέσω Android ή iOS κινητού ή ταμπλέτας, ή μέσω κάποιας εφαρμογής που δημιουργεί ένα εικονικό σύστημα Android στον υπολογιστή.
SEM Specialist, Support Hero, Traveller and Dreamer!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

NEMEA BANK (MALTA) 01 Απρ 2015 22:14 #160

  • Μενέλαος
  • Το Άβαταρ του/της Μενέλαος
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Gold Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 247
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 70
  • Κάρμα: 5 (2)
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΛΕΞΗ:
(Μια απάντηση θα διευκόλυνε πολύ τους υπάρχοντες πελάτες της τράπεζας, αλλά και θα αύξανε την πελατεία της με νέους)

Αλέξη,
Πολύ σωστά μας έγραψες ότι εκτός από κινητό ή ταμπλέτα, οι λογαριασμοί στην τράπεζα μπορεί να λειτουργήσουν και μέσω κάποιας εφαρμογής που δημιουργεί ένα εικονικό σύστημα Android στον υπολογιστή.
Ποια ή ποιες εφαρμογές θα σύστηνες για υπολογιστή, που να είναι καλές και αξιόπιστες, χωρίς να δημιουργούν προβλήματα και χωρίς να επιβαρύνουν ιδιαίτερα τον υπολογιστή;
Εγκατέστησα και χρησιμοποίησα το Start BlueStacks, το οποίο όμως στις 5 από τις 10 φορές δεν λειτουργεί.
Ευχαριστώ
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

NEMEA BANK (MALTA) 01 Απρ 2015 23:33 #161

  • y (t8)
  • Το Άβαταρ του/της y (t8)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Gold Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 244
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 78
  • Κάρμα: 4
Μενέλαε, νομίζω ότι αυτά ξεφεύγουν κατά πολύ από την έννοια του support σε μία τράπεζα. Άλλωστε, με μια αναζήτηση θα βρεις πολλές τέτοιες λύσεις, όπως BlueStacks που είπες, Andy κλπ...

Κατά τη γνώμη μου, δεν αξίζει η ταλαιπωρία. Παίρνεις το πιο φθηνό 7" android tablet που θα βρεις σε διάφορες προσφορές με 30€ και ξεμπερδεύεις και το έχεις και για άλλες χρήσεις ;)
Τελευταία διόρθωση: 01 Απρ 2015 23:35 από y (t8).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

NEMEA BANK (MALTA) 02 Απρ 2015 00:21 #162

  • Μενέλαος
  • Το Άβαταρ του/της Μενέλαος
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Gold Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 247
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 70
  • Κάρμα: 5 (2)
Σε ευχαριστώ φίλε y (t8).

Το πρόβλημά μου είναι ότι δεν μπορώ τις οθόνες αφής (χωρίς πληκτρολόγιο).

Τώρα το αν ξεφεύγουν «κατά πολύ από την έννοια του support», αυτά που ρωτώ, δεν το ξέρω, αλλά δεν έχω συναντήσει πολλές τράπεζες που να απαιτούν tablet ή smartphone, ως αναγκαία προϋπόθεση για τη λειτουργία του λογαριασμού του πελάτη.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Συντονιστές: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.109 δευτερόλεπτα