Προς ενημέρωση του νήματος!
Μίλησα με custumer service της Ελληνικής Τρ. (μέσω viber καλώ...
) και ρώτησα γιατί δεν έχω web banking.
Ο λόγος είναι ότι δεν έγινε κάτι τέτοιο κατανοητό και επειδή έχει χρέωση το "μηχανάκι" δεν επέμεινε.
Όταν της ζήτησα να μου στείλει ένα με ενημέρωσε πως χωρίς φυσική παρουσία δεν γίνεται να το στείλει. Γκλουπ!...
Επέμεινα λίγο με σύνδεσε με προϊστάμενο, κ αυτός με την σειρά του επιβεβαίωσε την αδυναμία του.
Πρότεινε όμως να αιτηθώ από το help center του web banking (8000 9999).
Ως ΄Ελλην κατάλαβα ότι με κάνουν πάσα στο αδιέξοδο αλλά ....ιδού κύριοι!
όλα πήγαν μια χαρά. 15€ το μηχανάκι, κ όποια έξοδα αποστολής -για τα οποία θα με ενημέρωνε το υποκατάστημα πριν την αποστολή.
Δεν είχα ενημέρωση για το θέμα του κόστους αποστολής κ μετά από καμία βδομάδα, εκεί που ήμουν έτοιμος να πάρω τηλ, ήρθε με ταχυδρομείο, το ενεργοποίησα (έχει μια διαδικασία), κ είδα ότι δεν είχα καμία παραπάνω χρέωση από το 15€. !
Σήμερα έκανα ένα "δοκιμαστικό" εξερχόμενο έμβασμα στην Πειραιώς (GR) κ μέχρι στιγμής όλα καλά.
Ως υποσημείωση εμφανιζόταν το παρακάτω κείμενο:
"Παρακαλώ σημειώστε ότι η Τράπεζα, κατά τη δική της κρίση, πιθανόν να ζητήσει δικαιολογητικά για τη συγκεκριμένη συναλλαγή."
Την καλημέρα μου!
edit
να με συγχωρέσουν οι mods αλλά μόλις είδα ότι το νήμα είναι για την Τράπεζα Κύπρου...
(δεν μιλάτε κιόλας ρε παιδιά!)