Mυθος η Φοροδιαφυγη …...και η Φορολογια 10%-15% στα αλλα Κρατη της Europa
1.Η Μισθολογικη Δαπανη του Κρατους αυξανετε κατα 4% ε.τ.η.σ.ι.ω.ς εφοσον ακομα να Εφαρμοστει το Σταματημα των Μισθολογικων Προαγωγων στον στενο Δημοσιο Τομεα (Υπουργεια- Ενστολους) .
Ειτε ο Αναθεωρημενος Νομος 3883\2010 Διατηρητεος υπο Προαγωγη με εξοικονομηση τ.ο.υ.λ.α.χ.ι.σ.τ.ο.ν €85.000.000 ε.τ.η.σ.ι.ω.ς οπως αναφερετε στο Μνημονιο που εχουμε υπογραψει.
Το Κρατος εχει υπο την Μισθοδοσια του τον ευρυ Δημοσιο Τομεα (δάσκαλοι κλπ) στους οποιους εχουν εφαρμοστει οι Μειωσεις Μισθων αλλα και τον Στενο Δημοσιο Τομεα Υπουργεια -Ενστολους οι οποιοι απο τον Αυγουστο 2012 εχουνν να μειωθουν οι Μισθοι τους και μαλιστα εχουν λαβει σοβαροτατες Μισθολογικες Αυξησεις λογω του παραλογου φαινομενου των Μισθολογικων Προαγωγων.
Εχουμε προκαλεσει Ο.Λ.Ο.Υ.Σ τους Συνδικαλιστες των Ε.Ν.Σ.Τ.Ο.Λ.Ω.Ν να μας παρουσιασουν ενα Εκαθαριστικο τους με τους "καλους" Ετους 2013 και ενα Εκκαθαριστικο τους Ετους 2015-2016 ειτε και 2017 με τους "κακκους" να δουμε αν εχουν μειωθει οι Μισθοι τους ειδαλλως ειναι Σ.Υ.Κ.Ο.Φ.Α.Ν.Τ.Ε.Σ.
Προσωπικα λογω εργασιας εχω προσβαση αλλα δεν μπορω να τα δημοσιευσω απλα κρατειστε Ο.Λ.Ο.Ι ειχαν και εχουν ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΜΙΣΘΩΝ παρα τα οσα αντιθετα ισχυριζονται οι συκοφαντες Συνδικαλιστες των Ενστολων.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ Ε.Ν.Α ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΟΙ ΕΝΣΤΟΛΟΙ.......…εκτος και αν η Εφορια κανει λαθος και μας βαζει …...παραπανω οτι πηραμε!
Το 2013 το μισθολογικό κόστος ανήλθε σε 14.931.884.840,24 ευρώ και ο αριθμός των δικαιούχων ήταν 758.490.
- Το 2014 το μισθολογικό κόστος ανήλθε σε 15.243.935.699,49 ευρώ και ο αριθμός των δικαιούχων ήταν 769.543 ενώ
- Το 2015 το μισθολογικό κόστος ανήλθε σε 14.915.054.098,70 ευρώ και ο αριθμός των δικαιούχων ανήλθε σε 738.076.
m.huffpost.com/gr/entry/8861664
Αναθεωρημένος Νομος 3883\2010
Με την εφαρμογή της αλλαγής του Νόμου 3883/2010 με τον Αναθεωρημένο Νόμο 3883/2010 Διατηρητέος υπό προαγωγή σταματά το παράλογο φαινόμενο των Μισθολογικών Προαγωγών με κέρδος 88 εκατ ευρώ ετησίως για τα Αφαλιστικα Ταμεια.
Παύει το παράλογο φαινόμενο ενώ κάποιος κατέχει Φεροντα Κατεχομενο βαθμό Ιεραρχιας του Ανθυπασπιστή να πληρώνεται Μισθολογικο βαθμο -μισθό Υπολοχαγού και ο Ταγματάρχης να πληρώνεται μισθό Ταξίαρχου κλπ λογω αποκλισης του Φεροντα Κατεχομενου Βαθμου Ιεραρχιας με τον Μισθολογικο Βαθμο (κλιμακιο) που πληρωνονται.
Η οποιαδήποτε αύξηση μισθού θά είναι απο την πραγματική προαγωγή πού θά έχει το στέλεχος των Ενόπλων.Δυνάμεων.
Προτείνουμε , τόσο για να μην υπάρξει μπέρδεμα με το πρόγραμμα μισθοδοσίας του YΠΕΘΑ και του Υπ Οικονομικών , όσο και με τις ηλικίες εισαγωγής στις Ενοπλες Δυνάμεις που ενω απο ΑΣΕΙ / ΑΣΣΥεισέρχοντε σε ηλικίες 21/22 ετών οι ανακαταταγέντες εισέρχοντε σε ηλικίες 28 ετών (αλλο παράλογο), τo μέτρο να εφαρμοσθεί ως εξής :
Οι κατεχόμενοι βαθμοί ιεραρχίας και μισθοδοσίας να παραμείνουν ως έχουν .
Εάν ο ένστολος / Στρατιωτικός λάβει προαγωγή λόγω κένωσης αντίστοιχης ειδικότητας και Σχολής τότε τη μισθολογική αύξηση να μην τη λάβει λόγω ότι ήδη την λαμβάνει και φυσικά πληρώνει τις εισφορές του μισθολογικού βαθμού του .
Αυτό να εφαρμοσθεί έως το οικονομικό όφελος του Μισθολογικού βαθμού ισοσταθμίσει τον Φεροντα Κατεχόμενο βαθμό του.
Δηλαδή εάν έχει Φεροντα Κατεχόμενο βαθμό Ιεραρχίας Ανθυπασπιστή και πληρώνεται Μισθολογικα τον μισθό Υπολοχαγού τότε η επόμενη αύξηση μισθού (εκτός του χρονοεπιδόματος ) θα γίνει όταν θα λάβει τον βαθμό ιεραρχίας Υπολοχαγού.
Το ετήσιο οικονομικό όφελος είναι 88 εκατομ plus.
Λόγω της ΕΕ δεν μπορεί να έχουμε πληθώρα Ανωτέρων-Ανωτάτων Αξκών ούτε φυσικά πληθώρα απο Αρχιλοχίες , Ανθυπασπιστές ,Ταξιάρχους.
Η μόνη αλλαγή που εχει ο Νόμος 3883/2010 με τόν Αναθεωρημένο Νόμο 3883/2010 Διατηρητέος υπό προαγωγή είναι στο Αρθρο 25 σελ 22 που εισάγεται ο όρος προαγωγής Διατηρητέος υπό προαγωγή –Προακτέος στον ανώτερο σε αποστρατεία βαθμό- Μη προακτέος στον ανώτερο σε αποστρατεία βαθμό κλπ.
Η αλλαγή του Νόμου είναι αναγκαία για τους κάτωθι λόγους :
α. Να υπάρξει μια ιεράρχιση του ΑΡΙΘΜΟΥ των κατεχόμενων βαθμών.
β. Να υπάρξει ΤΑΥΤΙΣΗ του Φεροντα Κατεχόμενου βαθμού Ιεραρχιας με τον Μισθολογικό βαθμό.
γ. Να υπάρξει μεγαλύτερη Μισθολογική διαφορά με το πέρασμα του χρόνου ενός Αξιωματικού απο ΑΣΕΙ και ενός Υπαξιωματικού εκ ΑΣΣΥ και ανακαταταγέντων .
δ. Να προάγονται οι καταλληλότεροι και πιο παραγωγικοί λόγω περιορισμού του αριθμού των προαγόμενων βαθμών.
Κάποια στιγμή οι κενές θέσεις προαγωγής θα μπλοκαριστούν ΚΑΙ απο τους ΑΣΕΙ γιατί επί της ουσίας ο Νόμος λέει το αυτονόητο ‘’δεν θα προάγεσαι και δεν θα αυξάνει ο μισθός σου εάν δεν υπάρχει κενή Οργανικη θέση.
Ο αναθεωρημένος Νόμος 3883/2010 Διατηρητέος υπό προαγωγή ισχύει για τους αποφοιτήσαντες Αξιωματικούς απο Ανώτατα Στρατιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα ΑΣΕΙ , στην παραμονή στο βαθμό του Επισμηναγού παραμένει ο Αξιωματικός για 5 έτη ,στο βαθμό του Αντισυνταγματάρχη παραμένει ο Αξιωματικός για 7 έτη, στο βαθμό του Συνταγματάρχη παραμένει ο Αξιωματικός για 8 έτη.
Ομως για τους αποφοιτήσαντες απο Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών ΑΣΣΥ Αξιωματικούς εξ Υπαξιωματικών και τους Ανακαταταγέντες παραδόξως παραμένουν στους ανωτέρω αναγραφόμενους βαθμούς για 1 - 2 χρόνια με αποτέλεσμα να αποστρατεύονται σε παραγωγικές ηλικίες των 52.
Σαν αποτέλεσμα έχουμε τους baby bloomers της ΄οικονομίας΄(foreign affairs):
Oι μεν Ταξίαρχοι με πραγματικά χρόνια υπηρεσίας άνω των 38 ετών και ηλικίες 54-58 ετών να θέλουν την παραμονή στην υπηρεσία σε ηλικίες που κατηγορούν τους προερχόμενους απο ΑΣΣΥ και ανακαταταγέντες ότι είναι μεγάλοι και ζητούν την αποστρατια τους.
Προσθεση των Μικτων Οικογενειακων Εισοδηματων και απο κοινου Φορολογια στα προτυπα της Ολλανδιας (χρονια εφαρμοζετε).
Αυτο που παρατηρειτε ειναι οτι επισημα το Κρατος σε ζευγαρια συνταξιουχων προσθετει τις Συνταξεις (οικογενειακο Μικτο Εισοδημα) προκειμενου να τους κοψει ενα χαμηλοεπιδομα το Ε.Κ.Α.Σ ενω στην περιπτωση των εν Ενεργεια εργαζομενων του Δημοσιου και στενου Δημοσιου τομεα (Υπουργεια -Ενστολους) τα Μικτα Οικογενειακα Εισοδηματα Δ.Ε.Ν προστιθεντε να φορολογηθουν απο κοινου ωστε να ελαφρυνθουν οι χαμηλοτερες Κοινωνικες Ομαδες.
Παρατηρουμαι Οικογενειακα Εισοδηματα €50.000 -80.000 να φορολογουνται με χαμηλο συντελεστη Φορου Εισοδηματος.
Ο Μυθος της Φορολογιας 10%-15% των Επιχειρησεων συνηθως στα πρωην Σοβιετικα Κρατιδια και η πραγματικοτητα.
Με μια “πρωτη” ματια η Φορολογια των Επιχειρησεων 10%-15% “φαινετε” να συμφερει αλλα Εξετασαμε Ο.Λ.Α τα Κρατη στην Ευρωπη η Τ.Ε.Λ.Ι.Κ.Η Φορολογια τους κυμαινετε απο 31%-40%.
Γιατι τοτε οι Επιχειρηματιες “φευγουν” απο Ελλαδα?
1.Στο Εξωτερικο συνηθως η Φορολογια των Επιχειρησεων αρχικα διαμορφωνετε απο 29% και τελικη Φορολογια 40% και η Επιχειρηση ειναι πλεον “καθαρη” απο το Κρατος οπως και οι Μετοχοι που τα Κερδη κατανεμονται στους Τραπεζικους Λογαριασμους και Δ.Ε.Ν ξανα - φορολογουνται.
2.Στην Ελλαδα η Φορολογια ξεκιναει απο 29% που με την Π.Ρ.Ο.Κ.Α.Τ.Α.Β.Ο.Λ.Η φορου αυξανετε και παει συνολικα και στο 70% και επιπλεον τις Ασφαλιστικες Εισφορες εργαζομενων και Εργοδοτη.
3.Δεν “τελειωσαμε” ομως διοτι οταν η Επιχειρηση ειναι πολλυμετοχικη (2-3-10) οι Μετοχοι τοτε τα Μερισματα Κερδη της Επιχειρησης ξαναφορολογουνται οταν Διανεμονται στους Μετοχους με αποτελεσμα να εχουμε την εφαρμογη των mainstream economists των offshore company's και την “ μεταναστευση”.
4.Τελειωσαμε εδω?
Τσου οχι και θα εξηγησω γιατι!
Οταν τα Μερισματα Κερδη της Επιχειρησης Διανεμονται στους Μετοχους εκτος οτι ξανα-ξαναφορολογουνται οπως προανεφερα αυξανοντας εμμεσα την Φορολογια της Επιχειρησης τα Μερισματα οι Μετοχοι ειναι υποχρεωμενοι να τα δηλωνουν στην Φορολογικη τους Δηλωση…...για να ξανα-ξανά-ξανα Υ.Π.Ε.Ρ φορολογηθουν αφου τα Εισοδηματα των Μετοχων αυξανονται και μεταπηδουν σε αυξημενο Ατομικο Συντελεστη Φορολογιας Εισοδηματος 40% και 60% κλπ.
Επροχθες μιλαγα με καποιον επιχειρηματια που που φορολογειτε με 70% συν χρωσταει πανω απο €200.000 Τ.Ε.Β.Ε και μαλιστα αλλαζει την επωνυμια και σθσταση της πρωην εταιρειας του λογω υπαρξης Χρεους €200.000 στο Τ.Ε.Β.Ε τα οποια Δ.Ε.Ν. προκειτε να τα πληρωσει και μαλιστα αυριο Σαββατο 21 Οκτωβριου γραφουν Εξετασεις για Πιστοποιηση Επαγγελματος ….σε καποιο μεγαλο Ξενοδοχειο έναντι τιμηματος €80 (αυτα μας μαρανανε οι Πιστοποιησεις …...αεριτζηδικες)!
Προτεινομενη λυση
Μειωση Φορολογιας των Επιχειρησεων ακομα και στο Μ.Η.Δ.Ε.Ν (0%) εφοσον τα Κερδη επανεπενδυονται γιατι ακομα και η Ολλανδια με Φορολογια Επιχειρησεων 12% δεν συμφερει τον Επιχειρηματια λογω υψηλης τελικης διαμορφωσης ακομα και η πολλυεθνικη Unilever εφυγε απο Ολλανδια και ανοιγει τα Εργοστασια καθετου παραγωγης στην Ασια.